Kihagyás

Változások az Europroof Start 1.22.0 verziójában

Új funkciók és változások

Keretrendszer

Az Integráció menüben az Europroof fülre egy infó ikon került, melyre állva egy tájékoztató szöveg jelenik meg: "A szinkronizáció bekapcsolása esetén az Europroof-ban rögzített projekt aktivitások és távolmaradások láthatóvá válnak az aktivitásnaplóban illetve lehetőség nyílik projektindítási kérelmet létrehozni"

Europroof integráció

A Visa technológiai vállalat logója frissítésre került az aktuálisra.

HR Modul

A Lekérdezések > Munkatársak adatai menüben a táblázatba két új oszlop került: * Kilépés dátuma; * Kilépés oka.

Abban az esetben, ha a munkatárs munkaviszonya megszűnt a kilépésének dátuma és a kilépés oka (ha meg van adva) megjelenik a táblázat fenti két oszlopában a releváns sorban.

Munkatársak táblázata

A Beállítások > Europroof integráció menüben kezdeményezhető a HR modulban tárolt Munkatársak adatainak szinkronizálása az Europroof Prémiumba. Az Europroof Prémiumba jelenleg a dolgozók következő adatai kerülnek átvitelre: név, születési dátum, szervezeti egység, e-mail cím, felhasználó. A dolgozóhoz tartozó felhasználó abban az esetben szinkronizálható, amennyiben az Előfizetés Adminisztrátora összerendeli az Europroof Prémium és Europroof Start felhasználókat. Ezt a Rendszerszintű beállítások / Integráció / Europroof fülön teheti meg. Ne feledje a Europroof Prémiumba átkerült adatok nem szerkeszthetők az asztali alkalmazásban!

Szabadságok és távollétek menüben a Szabadságkeretek fülön egy új típusú szabadságkeret is rögzíthető, az Előző évről áthozott szabadság.

Figyelem! A rendszer nem tölti ki automatikusan az űrlapon a a kivehető napok számát az előző évről fennmaradóval, azt Önnek kell megadnia.

Szabadságkeret rögzítése

HR Asszisztens és a HR Modulvezető tud szabadságot kiírni 1 évre visszamenőleg is.

CRM modul

A Beállítások > Költségelszámolás menüben a Költségelszámolás beállításai kártyán pontosításra kerültek a opciók megnevezései, valamint a felületre infó ikonok kerültek, melyekre mutatva tájékoztató szövegek jelennek meg.

Költségelszámolás beállításai

A CRM modulban több menüben is elérhető költség hozzáadása és utazási költség hozzáadása űrlapokon módosításra kerültek a hibaüzenetek és tájékoztató szövegek, melyek a CRM Modulvezető által a Költségelszámolás menüben a költségek kezeléséhez tartozó beállítások szerint jelennek meg: * Például, ha a Költségelszámolás menüben a Költség/Utazási költség kötelezően csak eseményre rögzíthető lett beállítva, akkor a Költség hozzáadása űrlapon megjelenő hibaüzenet: Legalább egy esemény megadása kötelező (ha esemény hozzáadása nélkül menti az költséget az Értékesítő). * A Költségelszámolás beállításoknak megfelelően változnak az űrlapok, az infó ikonra kattintva megtekintheti az Értékesítő, hogy jelenlegi beállításoknak megfelelően pontosan mi kapcsolható a költséghez/utazási költséghez.

Költség hozzáadása űrlap

További tanácsok az utazási költség rögzítéséhez:

  • Amennyiben az eseményhez szeretne felvenni utazási költséget (eseménytípus beállítás függő, lásd Eseménytípusok menü), akkor az esemény felvételekor csak olyan helyszínt adjon meg, mely a Google Maps által elfogadható, annak érdekében, hogy az utazási költség felvételekor ne ütközzön majd hibába.
  • CRM Modulvezetőként, ha az “Utazási költség elszámolás kizárólag az aznapi lezárt eseményhez igényelhető” funkciót szeretné a CRM modulban használni, akkor az eseménytípusok menüben “Az esemény időintervallumhoz kötött” és “Kötelező helyszínt megadni az eseményhez” kapcsolót is állítsa igenre, hogy az eseményhez rendelhető lehessen utazási költség.

CRM Modulvezető által rögzítendő költség/ utazási költség: * Amennyiben a CRM Modulvezető, ha egy másik Értékesítő projektjére szeretne felvenni költséget/utazási költséget, akkor a rendszer az költség hozzáadás/ utazási költség hozzáadása űrlapra az értékesítő lenyíló listába betölti a projekt értékesítőjének nevét. Ha a betöltött Értékesítő nevét megváltoztatja, akkor a kapcsolódások közül törlődik a projekt és/vagy esemény. * Amennyiben a CRM Modulvezető, ha egy másik Értékesítőnek szeretne felvenni költséget/utazási költséget és az űrlapon a megváltoztatja a dátumot, akkor a rendszer figyelmeztetés küld:
Biztosan szeretne a költség dátumán változtatni? Költség dátumának módosítása esetén töröljük azokat a kapcsolódó eseményeket és útvonalakat, melyek az adott költség dátumától számított 1 hónapon kívül teljesültek.

Az utazási költség hozzáadása és szerkesztése űrlapokon az utazási távolság kalkulációja optimalizálva lett. Az állomások címének megadásakor az alábbi adatok helyes megadása esetén tud a rendszer távolságot számolni:

  • (irányítószám + )település + közterület neve + közterület jellege;
  • (irányítószám + )település + közterület neve + közterület jellege + házszám;
  • (irányítószám + )település + közterület neve + közterület jellege + házszám + épületjel;
  • kerülettel rendelkező cím esetében az is megadható;

Az utazási költség Forintban kifejezett értékének számítása és megjelenítése

Elérhetővé vált, hogy a CRM modulban rögzített utazási költségek ne csak km-ben jelenjenek meg, hanem a Forintban kifejezett értékük is. Ehhez az alábbi beállításokat szükséges a CRM Modulvezetőnek elvégeznie:

  • A Beállítások > Költségelszámolás menüben az Üzemanyagárak / Fogyasztási normák kártyán a ceruza szerkesztő ikonra kattintva rögzítheti, hogy a rendszer az adott év adott hónapjában hány Ft-os üzemanyagárral számoljon benzin, illetve gázolaj esetében. Ne feledje, ha az üzemanyagár nincs kitöltve az adott időszakra, akkor a rendszer nem tudja a Ft-ban kifejezett értéket kiszámolni az utazási költséghez.
  • Az Üzemanyagárak / Fogyasztási normák kártyán a Fogyasztási normák táblázatban megtekintheti, hogy a rendszer mekkora fogyasztási normával fog számolni.
  • A Beállítások > Költségelszámolás menüben a Értékesítők egyéni beállításai kártyán minden Értékesítőhöz külön-külön a hárompontos menüből indítva gépjárművet rögzíthet.

Gépjármű felvétele

Az űrlapra a rendszer az üzemanyag típusa és a hengerűrtartalom megadását követően automatikusan tölti a fogyasztás (l/100 km) értékét (felülírható). Az amortizációs költség 9 és 15 Ft/km. közötti lehet. Amennyiben a Saját gépjármű kapcsoló aktív, a rendszer az utazási költség felvételekor ki fogja számolni a Ft-ban kifejezett értéket is, ellenkező esetben viszont nem.

A gépjármű adatok az Értékesítő sorában található hárompontos menüből indítva szerkeszthetők vagy törölhetők.

Miután a CRM Modulvezető elvégezte a fenti beállításokat, akkor az utazási költség rögzítését követően a rendszerben látni fogja a CRM Értékesítő, hogy az adott utazása hány km és hány Ft-ba kerül. A km és Ft értékek megjelennek az Ügyfelek/ Projektek menüben a Költségek fülön az utazási költség kártyáján, valamint a Költségek menüben a releváns oszlopokban.

Utazási költség

A CRM Modulvezető az összes Értékesítő utazási költségénél látni fogja az Elbírálások > Költségek menüben a Ft értéket, ha volt az utazási költség felvételekor kalkulálva a Ft is.

A Lekérdezések menüben a költség típusú lekérdezés táblázatban is megjelenik az utazási költség Ft-ban kifejezett értéke, ha volt kalkulálva.

A Költségek és az Elbírálások > Költségek menüben az infó ikonra kattintva megjelenő ablakban láthatók a számoláshoz felhasznált értékek is.

Utazási költség részletei

A CRM Modulvezető számára elérhető Költségelszámolás > Új elszámolás és Korábbi elszámolások menükben is megjelennek az utazási költségekre kalkulált Ft értékek és az elszámoláshoz használt alapértékek is (lásd Elszámolási alap sor a listában és a generált pdf-eken).

Elszámolási alap

Hibajavítások

HR Modul

  • A Munkatárs Kilépés dátumának törlésével a kilépés oka mező nem törlődött.
  • A rendszer hibát dobott a Munkatársak menüben a személyes adatok szerkesztésekor, ha az Előfizetés adminisztrátora elvette a dolgozó hozzáférését a HR modultól.

Ne feledje: Amennyiben a Előfizetés adminisztrátora elveszi a dolgozó hozzáférését a HR modultól, akkor a munkatárs dolgozóvá tétele is megszűnik. Abban az esetben, ha újra hozzáférést ad a Munkatársnak a HR modulhoz, ezt követően a munkatárs adatlapját is szerkesztenie szükséges a munkatárs dolgozóvá tétele miatt ki kell újra választania a Munkatárs szerkesztése űrlapon a munkatársat a Felhasználó hozzárendelése lenyíló listából.

  • Munkatársak és a Dolgozói adatlapom menüben az Orvosi alkalmassági adatok fülön elírás javítva lett.
  • Szabadságok és távollétek menüben a szabadság kiírása oldalon elírás javítva lett.

CRM Modul

  • Lekérdezések menüben a szűrés nem jól működött egynél több oszlopra történő szűrésnél.