Összefoglaló
Az Összefoglaló fülön az Alapadatok, a Kapcsolattartók, a Projektek, az Aktív projektek és az Aktív események kártyái helyezkednek el.
Ne feledje: az Értékesítő más ügyfelén csak a saját eseményeit és saját projektjeit látja, amit ő rögzített az adott ügyfélre, valamint nem tud feljegyzést írni az Összefoglaló fülön, és ez esetben a Feljegyzések fül nem jelenik meg az ügyfélhez.
Az Alapadatok kártyán tudja az értékesítő módosítani az ügyfele adatait, felvehet hozzá feljegyzést (+Új feljegyzés gombbal).
Az Ügyfél adatlapján a Címkefelhő részben megjelenő ügyfélcímke kattintható, ezáltal is szűkíthető az ügyféllista, az ezen módszerrel kiválasztott címke bekerül a szűrési feltételek közé, ekkor az ügyfélcímkét sárgával látja a CRM Értékesítő az ügyfél adatlapján.
A megadott az email-címre kattintva az eszköz alapértelmezett e-mailkezelője megnyílik és automatikusan betöltődik az e-mail cím a címzett mezőbe.
Telefonszámra (mobilon) ha rákattint, rögtön betöltődik a tárcsázó a megadott telefonszámmal.
A megadott weboldal kattintásra elnavigál a weboldalra.
A Kapcsolattartók kártyára vehet fel az értékesítő a kapcsolattartókat a + Új kapcsolattartó gombbal.
Minden Értékesítő az összes Értékesítő ügyfelének kapcsolattartóit látja, tud újat felvenni egy ügyfélhez, aktívvá és inaktívvá tenni, valamint az inaktív kapcsolattartókat újra aktívvá lehet tenni.
A Projektek kártyán láthatja az ügyfeléhez tartozó projektek összesítő táblázatát három csoportra bontva (aktív, lezárt, elvesztett).
Az Aktív projektek alatt kattintható kártyákon a futó projektek láthatók. Kattintásra megjelenik a Projektek menü kiválasztott projekt oldala. Lehetőség van itt is új projektet rögzíteni.
Az Aktív események kártyán pedig az aktuális ügyfélhez tartozó események jelennek meg (új esemény rögzítése is lehetséges).