Lekérdezések
A Lekérdezések menü alatt kimutatásokat hozhat létre előre meghatározott típusok alapján (Esemény, Költség, Mobilhívás, Projekt). CRM Silver vagy CRM Gold előfizetésben érhető el a funkció.
Csak CRM Modulvezető tud Kapcsolattartó és ügyfél típusú lekérdezést létrehozni. Továbbá lehetősége van a lekérdezések létrehozásánál kiválasztani az értékesítőket. Láthatóságot állíthat a publikus kapcsolóval, ha aktív a kapcsoló akkor mindenki látni fogja az adott lekérdezést.
A lekérdezéseket megjelölheti kedvencnek a csillagra kattintva, így ezek a lista elejére kerülnek.
Saját lekérdezés szerkeszthető és törölhető is. Mindegyik típusú lekérdezés exportálható xlsx formátumba.
A táblázaton beállított szűréseket, oszlop elrejtéseket, oszlop sorrendjének a cseréjét elmentheti az Értékesítő, így a következő megnyitásra nem kell ezeket újra beállítani. Ha már nincs szükség az elrendezésre, alaphelyzetbe állítható a táblázat.
Lekérdezés típusok
Esemény lekérdezés
Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség az esemény típusa. ügyfél, projekt és esemény tárgya oszlopok navigálhatók.
Kapcsolódó témakörök: Tervező
Kapcsolattartó lekérdezés
CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a címkék.
Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek
Költség lekérdezés
Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a költség státusza. Költség összesítés devizánként látható, utazási költség km-ben.
Kapcsolódó témakörök: Költségek
Mobilhívás lekérdezés
Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket.
Projekt lekérdezés
Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a projekttípus és állapot.
Kapcsolódó témakörök: Projektek
Ügyfél lekérdezés
CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Ügyfélnév és utolsó lezárt esemény oszlopok navigálhatók. Az Ügyfél típusú lekérdezésben a felvett ügyfélcímkékre is lehet szűrni, a lekérdezés eredménytáblázatában az Ügyfélcímkék oszlopban jelennek meg a szűrt címkék.
Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek