Kihagyás

Lekérdezések

A Lekérdezések menü alatt kimutatásokat hozhat létre előre meghatározott típusok alapján (Esemény, Költség, Mobilhívás, Projekt). CRM Silver vagy CRM Gold előfizetésben érhető el a funkció.

Csak CRM Modulvezető tud Kapcsolattartó és ügyfél típusú lekérdezést létrehozni. Továbbá lehetősége van a lekérdezések létrehozásánál kiválasztani az értékesítőket. Láthatóságot állíthat a publikus kapcsolóval, ha aktív a kapcsoló akkor mindenki látni fogja az adott lekérdezést.

A lekérdezéseket megjelölheti kedvencnek a csillagra kattintva, így ezek a lista elejére kerülnek.

Saját lekérdezés szerkeszthető és törölhető is. Mindegyik típusú lekérdezés exportálható xlsx formátumba.

A táblázaton beállított szűréseket, oszlop elrejtéseket, oszlop sorrendjének a cseréjét elmentheti az Értékesítő, így a következő megnyitásra nem kell ezeket újra beállítani. Ha már nincs szükség az elrendezésre, alaphelyzetbe állítható a táblázat.

Reports

Lekérdezés típusok

Esemény lekérdezés

Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség az esemény típusa. ügyfél, projekt és esemény tárgya oszlopok navigálhatók.

Kapcsolódó témakörök: Tervező

Kapcsolattartó lekérdezés

CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a címkék.

Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek

Költség lekérdezés

Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a költség státusza. Költség összesítés devizánként látható, utazási költség km-ben.

Kapcsolódó témakörök: Költségek

Mobilhívás lekérdezés

Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket.

Projekt lekérdezés

Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a projekttípus és állapot.

Kapcsolódó témakörök: Projektek

Ügyfél lekérdezés

CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Ügyfélnév és utolsó lezárt esemény oszlopok navigálhatók. Az Ügyfél típusú lekérdezésben a felvett ügyfélcímkékre is lehet szűrni, a lekérdezés eredménytáblázatában az Ügyfélcímkék oszlopban jelennek meg a szűrt címkék.

Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek