Szervezeti egység kialakítása
A Szervezeti egységek menüben alakíthatja ki, illetve módosíthatja az Ön cége szervezeti egységeit a Lista nézetben.. Az itt létrehozott szervezeti egységeket tudja majd kiválasztani a HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a Munkatársak menü, Foglalkoztatási adatok fülön a HR Dolgozó Foglalkoztatási adatának szerkesztésekor.
Fa nézetben a szervezeti egységek hierarchiáját tekintheti át.
A szervezeti egység létrehozásakor/módosításakor az alábbi adatok rögzíthetők:
- Szervezeti egység neve (kötelező);
- Felettes szervezeti egység (megjegyzés: létező szervezeti egységek közül választható, de nem kötelező);
- Szervezeti egység vezető;
- Megjegyzés;
- Munkavégzés (Lenyíló listából választható értékek: A szervezeti egység a cégszintű beállítás szerint dolgozik/A szervezeti egység általános munkarendben dolgozik/A szervezeti egység kötetlen munkarendben dolgozik).
A már létrehozott szervezeti egységét szerkesztheti az adott egység sorában található hárompontos menüből indítva. Törölni csak azt tudja, amelyik nem felettes szervezeti egység).
Kapcsolódó témakörök: Foglalkoztatási adatok rögzítése