Alapadatok
Az Értékesítő az Alapadatok fülön csak a saját projektjeinek adatait tudja szerkeszteni, míg a CRM Modulvezető az összes projektet tudja szerkeszteni (az Alapadatok kártyán a ceruza ikonra kattintva).
A projekt szerkesztésekor az ügyfél alapadatait, a belső azonosítót, a projekttípust nem lehet módosítani.
A CRM Modulvezető el tudja venni bármelyik értéskesítőtől a projektet és át tudja adni valaki másnak, amikor szerkeszti az adott Projektet és az Értékesítő mezőben más értékesítőt választ ki.
A projekt alapadatainál megjelenő projektcímke kattintható, ezáltal is szűkíthető a projektek listája, az ezen módszerrel kiválasztott címke bekerül a szűrési feltételek közé, ekkor a projektcímkét sárgával látja a CRM Értékesítő a projekt alapadatainál a Címkefelhő részben.
Projekt attribútum kezelése
A CRM Modulvezető által a Beállítások > Attribútumok menüben felvett projekt attribútumokat tudja a CRM Értékesítő és a CRM Modulvezető kiválasztani és megadni felvett projekt szerkesztésekor. Egy adott típusú projekt attribútum csak egyszer vehető fel egy projekthez.
A projekthez felvett attribútumok törölhetők a kuka ikonra kattintva, illetve szerkeszthetők később a projekt szerkesztése űrlapokon.
Az Alapadatok kártya alatt a látható a projekt státuszt kártyája, az Aktuális állapot, az Előzmények, valamint a Számlák és üzletkötői árrés füleken.
Az aktuális állapot szerkeszthető a ceruza ikonra kattintva, módosításkor indoklás megadása kötelező.
Számlák és üzletkötői árrés
Amennyiben a projekt az Europroof Prémiummal összekapcsolt, akkor CRM Modulvezetőnek, valamint a projekt Értékesítőjének lehetősége van a Prémiumban projektekhez kiállított számlákat és azok árrését az Europroof Startba szinkronizálni, hogy az Értékesítő számára azok megjeleníthetőek és összegezhetők legyenek ugyanazon projekt CRM modulbeli adatlapján.
Ne feledje: ha a projekt nincs összekapcsolva az EP Prémiummal (lásd Projektindítási kérelem, projektgenerálás vagy Külső azonosító megadása), akkor a számlák szinkronizálása nem elérhető.
Az Europroof Prémiummal összekapcsolt számlák szinkronizálásának kétféle módja van:
- globális szinkron: egy rendszeresen lefutó automata funkció (napi kétszer), mely felhasználói gombnyomás nélkül megtörténik.
- manuális szinkron: a Számlák és üzletjötői árrés fülön a Projekt számláinak frissítése gombot megnyomva a CRM Modulvezető és a projekt Értékesítője le tudja kérni a projekthez tartozó számlák aktualizált listáját az Europroof Prémiumból.
Ne feledje: a szinkron csak az adott projekthez kéri le a számlákat. Abban az esetben, ha valamely projektnél nem olyan külső azonosító van megadva a projekt adatlapon, amihez a Europroof Prémiumban projekt kapcsolódik, akkor a felhasználó hibaüzenetet kap.
A szinkrinizálást (globális/manuális) követően a Számlák és üzletkötői árrés fülön láthatók táblázatos formában az Europroof Prémiumban az adott projekthez rendelt számlák.
Amennyiben a számla helyesbített, akkor a számla sorában egy info ikon, valamint a Nettó árrés és Árrés % oszlopokban "-" látható, mivel a korábban kalkulált árrés már nem releváns a helyesbítés miatt.
Amennyiben a számla sztornózott, akkor a számla sorában egy info ikon, valamint a Nettó árrés és Árrés % oszlopokban "-" látható, mivel a korábban kalkulált árrés már nem releváns a sztornózás miatt.
A táblázat felett látható az utolsó változás időpontja, valamint a projektre vetített/kalkulált árrés is.
Ne felejdje: A tizedesjegyek megjelenítése a cégszintű beállítások szerint történik. A Kalkulált árrés összege ezért kerekítési eltéréseket mutathat.
A számlák sora kattintható, így jeleníthetők meg a számlán szereplő tételek.
Projekt árrést módosító tényezők kezelése
Amennyiben a szinkronizálandó számla tartalmaz módosító tényezőt, azaz Közbeszerzési díj nevű tétel(eke)t, akkor a rendszer az árrés számításakor figyelembe veszi azt:
- A számla árrését annak a tételnek a számlázott (100%-os) értékével csökkenteni fogja.
- Kivételt képez a helyesbítő számla, melyek esetében a számla árrése csak a pozitív mennyiségű módosító tétel számlázott (100%-os) értékével kerül csökkentésre.
Europroof Starton belüli és e-mail értesítések a Számlák és üzletkötői árréssel kapcsolatban:
- Ha valamilyen okból nem futott le a globális szinkron, akkor üzenetet küld a rendszer a CRM Modulvezetőnek;
- Ha változott a projekthez kapcsolt bármelyik számla (a projekthez újonnan bekerülő számla is ebbe a kategóriába tartozik) árrése, akkor üzenetet küld a rendszer a projekt értékesítőjének és a CRM Modulvezetőnek (kivétel abban az esetben, ha a manuális szinkronizálást Ő végezte).
Ne feledje: az értesítéseket az Értesítések menüben a fogaskerék ikonra kattintva tudja beállítani.