Kihagyás

Változások az Europroof Start 1.25.0 verziójában

Új funkciók és változások

Keretrendszer

E-mail küldés Demó időszak hosszabbítás esetén

Abban az esetben, ha az Europroof Start Adminisztrátora az előfizetés demo időszakát az admin rendszerben meghosszabbította, akkor a rendszer e-mail értesítést küld az előfizetésben szereplő pénzügyi kapcsolattartónak.

E-mail küldés a Simple Pay rendszeres fizetési esemény előtt

A Europroof Start előzetésének pénzügyi kapcsolattartója e-mailt kap a bankszámlájáról indítandó terhelésről 5 nappal azelőtt, hogy a Simple Pay a rendszeres levonást az aktuális időszakra kezdeményezné a havidíj levonása miatt.

Adminből küldött e-mailek nyomonkövetése

Admin felületen az Europroof Start Adminisztrátora az Előfizetések menüben az adott előfizetés adatlapján nyomon tudja követni, hogy a következő e-mailek mikor kerültek kiküldésre, a felhasználó mikor nyitotta meg az adott e-mailt, illetve ha a levélben link is található, akkor az is látható, hogy a linkre mikor kattintott:

  • Regisztráció megerősítése - Europroof Start
  • Új regisztráció érkezett
  • Üdvözöljük az Europroof Start világában!
  • Europroof Start - Első benyomások
  • Az Europroof Start rendszer inaktív státuszba került
  • Europroof Start - Próbaidőszak hosszabbítás
  • Europroof Start - Próbaidőszak meghosszabítva
  • Sikertelen fizetés - Europroof Start
  • Értesítés bankszámlájáról indított terhelésről

Adminből küldött e-mailek testreszabása

A következő adminból kiküldött levelek tárgya tartalmazza a regisztrált aldomain nevét is, hogy az ügyfeleknek egyértelmű legyen, honnan és miért kaptak e-mailt:

  • Befejezetlen regisztráció emlékeztető e-mail
  • Demó előfizetés inaktiválódott
  • Értesítés bankszámlára indított terhelésről
  • Europroof Start
  • Europroof Start - Emlékeztető
  • Europroof Start - Próbaidőszak hosszabbítás
  • Europroof Start - Próbaidőszak meghosszabítva
  • Kapcsolatfelvételi űrlap
  • Sikeres regisztráció
  • Sikertelen fizetés
  • Új regisztráció érkezett

Az adminból kiküldött levelek szövegébe beilleszthető a regisztrált aldomain is, valamint szerkeszthető, hogy a beszúrt aldomain a levélben hivatkozásként jelenjen meg az ügyfélnek.

HR Modul

Táppénz típusú távollét kezelése

A Szabadságok és távollétek menüben a Szabadságok és távollétek fülön a HR Dolgozó által bejelentett távollét szerkesztése, valamint a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető által létrehozott távollét felvétele és szerkesztése közben lehetőség van a Táppénz kategória kiválasztására. Ezáltal lehetőség adódik a betegszabadság és a táppénz megkülönböztetésére.

"Táppénz típusú távollét"

Szülői szabadságkeret kezelése

A HR Dolgozónak lehetősége van szülői szabadságot igényelnie a gyermeke(i) 3 éves koráig, amennyiben van már 1 éves munkaviszonya. A szülői szabadság igénylésének/kiírásának előfeltétele, hogy a HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a Munkatársak menüben a Szabadságkeretek fülön rögzítsen a HR Dolgozó számára Szülői szabadság típusú szabadságkeretet +Új Szabadságkeret rögzítése gomb megnyomását követően.

"Szülői szabadságkeret"

Lehetősége van a HR Asszisztensnek a HR Modulvezetőnek a korábban felvett szülői szabadságkeret szerkesztésére is a releváns szabadságkeret hárompontos menüjében a szerkesztés gomb megnyomásával.

Miután a HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető rögzítette a HR Dolgozónak a szülői szabadságkeretet gyermekenként a HR Dolgozó 44 napra mehet szülői szabadságra a gyermeke(i) 3 éves koráig:

  • HR Dolgozó igényelhet szabadságot a szülői szabadságkeretének terhére:

    • Szabadságok és távollétek menüben a Szabadságigényléseim fülön
    • Szabadságok és távollétek menüben a Saját szabadságok és távollétek fülön

    "Szülői szabadság igénylése"

  • HR Asszisztens és HR Modulvezető és ha a HR Dolgozónak van felettese, akkor a HR Felettes is kiírhat szabadságot a HR Dolgozó számára a szülői szabadságkeretének terhére:

    • Szabadságok és távollétek menüben a Szabadságok és távollétek fülön

    "Szülői szabadság kiírása"

A szülői szabadságkeretből igényelt és kiírt szabadság kezelése a HR Modulban megszokott módon történik.

Apaszabadság-keret módosítása a 2023-as jogszabályoknak megfelelően

A férfi HR Dolgozónak lehetősége van apaszabadságot igényelnie a gyermeke(i) születését követő második hónap végéig. Az apaszabadság-keret:

  • 10 munkanapos (ikrek esetében is), ha a gyermek 2022.08.02 után született,
  • maximum 2 részletben vehető/adható ki.

Az apaszabadság igénylésének/kiírásának előfeltétele, hogy a HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a Munkatársak menüben a Szabadságkeretek fülön rögzítsen a férfi HR Dolgozó számára apaszabadság típusú szabadságkeretet +Új Szabadságkeret rögzítése gomb megnyomását követően.

"Apaszabadság-keret"

Lehetősége van a HR Asszisztensnek a HR Modulvezetőnek a korábban felvett apaszabadság-keret szerkesztésére is a releváns szabadságkeret hárompontos menüjében a szerkesztés gomb megnyomásával.

Ne feledje: Amennnyiben a Dolgozó gyermeke(i) 2022.08.02. után született/születtek és már rögzítettek neki apaszabadság-keretet a releváns gyerek(ek)re, akkor a szabadságkeretet szerkesztenie szükséges a HR Asszisztensnek vagy HR Modulvezetőnek, hogy a 10 munkanapos számolásra frissítsen az Europroof Start rendszer.

Miután a HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető rögzítette a férfi HR Dolgozónak az apaszabadság-keretet, akkor:

  • A férfi HR Dolgozó igényelhet szabadságot az apaszabadság-keretének terhére a fentiek figyelembevételével:

    • Szabadságok és távollétek menüben a Szabadságigényléseim fülön
    • Szabadságok és távollétek menüben a Saját szabadságok és távollétek fülön

    "apaszabadság igénylése"

  • HR Asszisztens és HR Modulvezető és ha a HR Dolgozónak van felettese, akkor a HR Felettes is kiírhat szabadságot a férfi HR Dolgozó számára az apaszabadság-keretének terhére a fentiek figyelembevételével:

    • Szabadságok és távollétek menüben a Szabadságok és távollétek fülön

    "Szülői szabadság kiírása"

Az apaszabadság-keretből igényelt és kiírt szabadság kezelése a HR Modulban megszokott módon történik.

Szabadságkeretek pontosítása

A szabadság igénylésekor és kiírásakor, valamint a listákban a Szabadságok és távollétek menüben az apaszabadság- és szülői szabadság keretek kiegészítésre kerültek az érvényesség végdátumainak feltüntetésével.

"apaszabadság igénylése"

Ne feledje: az érvényesség végdátumok csak az újonnan felvett szabadságkeretek felvétele után, illetve a felvett szabadságkeretek szerkesztését követően fognak látszódni az említett helyeken.

Orvosi alkalmassági vizsgálati csoportok kezelése

Gold szintű előfizetéssel a Beállítások > Alapbeállítások menüben a HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető az Egészségügyi vizsgálati csoportok kártyára tudja felvenni a munkaköri alkalmasságot érintő egészségügyi vizsgálati csoportokat és itt tudja azokat kezelni. Ezen az egészségügyi vizsgálati csoport(oka)t tudják majd a Munkatársak menüben az Orvosi alkalmassági adatok felvételekor, illetve szerkesztésekor kiválasztani.

"Egészségügyi vizsgálati csoportok"

Új előfizetés regisztrációt követően a Beállítások > Alapbeállítások menüben az Egészségügyi vizsgálati csoportok kártyán a következő alapértékeket látja a HR Modulvezetője és a HR Asszisztens:

  • I. csoport,
  • II. csoport.

Természetesen ezen alapértékek tetszés szerint módosíthatók, törölhetők.

A Munkatársak menüben az Orvosi alkalmassági adatok fülön a HR Asszisztens és a HR Modulvezető az egyes munkatársak kötelező orvosi alkalmassági vizsgálat adatait tudja felvenni és kezelni azokat.

Az új orvosi alkalmassági vizsgálat felvétele formon lehetőség van a Beállítások > Alapbeállítások menüben a HR Modulvezető által korábban felvett az Egészségügyi vizsgálati csoportok kártyára felvett csoport(ok) kiválasztására. Egyszerre akár többet is kiválaszthat egy új orvosi alkalmassági vizsgálat felvételekor, ez esetben annyi orvosi alkalmassági vizsgálat jön létre mentést követően, ahány egészségügyi vizsgálati csoportot választott ki.

"Egészségügyi vizsgálati csoport kiválasztása"

Ne feledje: a korábban felvett orvosi vizsgálat szerkesztésekor csak egy egészségügyi vizsgálati csoport adható meg.

Munkatársak adatai lekérdezés bővítése

A HR Asszisztens és a HR Modulvezető számára elérhető Lekérdezések > Munkatársak adatai menüben lévő táblázat kiegészítésre került az alábbi oszlopokkal:

  • Próbaidő (Munkatárs próbaidejének lejárata),
  • Felmondási idő (Munkatárs Felmondási ideje),
  • Munkaszerződés érvényességének kezdete és Munkaszerződés érvényességének vége.

Digitálisan aláírandó dokumentumok kezelése

A HR Asszisztens és a HR Modulvezető tud a HR Dolgozó Dokumentumtárába digitálisan aláírandó dokumentumot (továbbiakban: aláírandó dokumentum) feltölteni, melyeket a HR Dolgozó igazoltan át tud venni és aláírni azt.

A HR Modulvezető a Beállítások > Alapbeállítások menüben be tudja állítani, hogy a digitális aláíráshoz szükséges kód küldése email-ben és/vagy sms-ben történjen.

"aláírási kód küldés beállítása"

Ne feledje: A sms szolgáltatás használata plusz költséggel járhat.

Digitálisan aláírandó dokumentum készítését HR Asszisztens és a HR Modulvezető az Europroof Startban kétféle módon teheti meg:

  • A Munkatársak menüben adott HR Dolgozó adatlapján a Foglalkoztatási adatok fülön a Dokumentumtár kártyán +Új dokumentum gombot megnyomva, a Digitálisan kapcsoló bekapcsolásával és az aláírás határidejének megadásával és a mentés gomb megnyomásával;

"digitálisan aláírandó dokumentum készítése"

Ne feledje: A digitálisan aláírandó dokumentum egyben kézbesítendő dokumentum is, az aláírás előtt azt át kell vennie.

  • Digitálisan aláírandó dokumentumot a HR Asszisztens és a HR Modulvezető tud tömegesen is generálni dokumentumsablon segítségével:

A dokumentumsablonból történő dokumentum generáláskor megadható a digitálisan aláírandó dokumentum aláírási határideje.

"digitálisan aláírandó dokumentum sablon"

A HR Dolgozó - hasonlóan a kézbesítendő dokumentumokhoz - minden digitálisan aláírandó típusú dokumentumát látja a Dolgozói adatlapom menüben a Foglalkoztatási adatok fülön a Dokumentumtár kártyán.

"digitálisan aláírandó dokumentumok"

A digitális aláírási folyamat lépései:

  • HR Dolgozó a Digitálisan aláírandó státuszú dokumentum hárompontos menüjében az Átvétel-re kattintva egy lépésben letölti és átveszi a digitálisan aláírandó dokumentumot. Sikeres letöltést követően a dokumentum státusza Átvett, aláírásra vár. Az Átvétel dátuma ezzel egyidőben megjelenik a kártyán az adott dokumentumnál.

    Ne feledje: HR Dolgozó Digitálisan aláírandó státuszú dokumentumot letölteni külön nem tud, csak átvétellel együtt. Átvételt követően a HR Dolgozó később bármikor le tudja tölteni az átvett, aláírásra vár státuszú dokumentumát a dokumentum hárompontos menüjében a Csatolmány letöltése-re kattintva. Dokumentumot szerkeszteni és archiválni nincs joga.

  • HR Dolgozó az Átvett, aláírásra vár státuszú dokumentum hárompontos menüjében az Aláíró kód kérése-re kattintva kér kódot a rendszertől e-mail-ben és/vagy sms-ben a HR modul beállításától függően (lásd fentebb). Ennek másik előfeltétele: hogy a HR Dolgozó adatlapján rögzítve legyen az e-mail cím, valamint telefonszám (nemzetközi formátumban, országkódot tartalmazva pl.: 36301111111).

"aláíró kód kérése"

Miután a rendszer kiküldte a választott módon az aláíró kódot, az 30 percig lesz érvényes. A kód kérésekor, a kód kiküldésével egy időben megjelenik egy felugró ablak, ahol a **HR Dolgozónak** meg kell adnia a kódot.

"aláíró kód megadása"

Amennyiben a **HR Dolgozó** a kapott kódot a lejárati időn belül, helyesen megadja a felületen, akkor a dokumentum státusza Digitálisan aláírt lesz. Ha a kódot helytelenül adta meg, akkor marad „átvett, aláírásra vár” státuszú a dokumentum és a kód újra kérhető a dokumentum hárompontos menüjéből indítva.
  • Aláírást követően a HR Dolgozó később bármikor le tudja tölteni az Digitálisan aláírt státuszú dokumentumát a dokumentum hárompontos menüjében a Csatolmány letöltése-re kattintva. Dokumentumot szerkeszteni és archiválni nincs joga.

HR Dolgozó a Dokumentumtár kártyán a szabadszavas kereső melletti ikonra kattintva, majd a Csak aláírandók kapcsoló bekapcsolásával tud szűrni a csak aláírandó (Digitálisan aláírandó vagy Átvett, aláírásra vár vagy Digitálisan aláírt státuszú) dokumentumaira.

A HR Asszisztens és a HR Modulvezető a Munkatársak menüben adott HR Dolgozó adatlapján a Foglalkoztatási adatok fülön a Dokumentumtár kártyán a szabadszavas kereső melletti ikonra kattintva majd a Csak aláírandók kapcsoló bekapcsolásával tud szűrni a csak aláírandó (Digitálisan aláírandó vagy Átvett, aláírásra vár vagy Digitálisan aláírt státuszú) dokumentumokra.

"dokumentum keresés"

A Munkatársak menüben HR Asszisztens és a HR Modulvezető számára az alábbi funkciók érhetők el az egyes dokumentumok hárompontos menüjében:

Digitálisan aláírandó státuszú dokumentum esetében:

  • csak a saját Digitálisan aláírandó státuszú dokumentumot tudják átvenni, más Dolgozóét nem;
  • bármely dolgozó Digitálisan aláírandó státuszú dokumentumát tudják szerkeszteni (kivétel a Kézbesítendő kapcsoló, Digitálisan aláírandó kapcsoló és az Aláírás határideje mező);
  • bármely dolgozó Digitálisan aláírandó státuszú dokumentumát nem tudják külön letölteni, csak a szerkesztés közben;
  • bármely dolgozó Digitálisan aláírandó státuszú dokumentumát tudják archiválni.

Átvett, aláírásra vár státuszú dokumentum esetében:

  • csak a saját Átvett, aláírásra vár dokumentumot tudják aláírni, más Dolgozóét nem;
  • bármely dolgozó Átvett, aláírásra vár státuszú dokumentumát tudják szerkeszteni de csak a címkék mezőt;
  • bármely dolgozó Átvett, aláírásra vár státuszú dokumentumát le tudják tölteni;
  • bármely dolgozó Átvett, aláírásra vár státuszú dokumentumát tudják archiválni.

Digitálisan aláírt státuszú dokumentum esetében:

  • bármely dolgozó Digitálisan aláírt státuszú dokumentumát tudják szerkeszteni, de csak a címkék mezőt;
  • bármely dolgozó Digitálisan aláírt státuszú dokumentumát le tudják tölteni;
  • bármely dolgozó Digitálisan aláírt státuszú dokumentumát tudják archiválni.

Europroof Starton belüli és e-mail értesítések a digitálisan aláírandó dokumentumokkal kapcsolatban:

Értesítés neve Esemény leírása Ki kapja?
Nem történt meg egy digitálisan aláírandó dokumentum aláírása Egy Dolgozó nem írta alá a lejárat előtt 1 nappal a digitálisan aláírandó dokumentumot összes HR Asszisztens és HR Modulvezető, valamint a HR Dolgozó is, amíg alá nem írja a dokumentumot a HR Dolgozó
Rögzítettek egy új digitálisan aláírandó dokumentumot HR Asszisztens vagy HR Modulvezető feltöltött/generált a HR Dolgozó dokumentumtárába olyan dokumentumot, amit alá kell írnia a HR Dolgozónak. a HR Dolgozó

Ne feledje: az értesítéseket az Értesítések menüben a fogaskerék ikonra kattintva tudja beállítani.

"dokumentumok értesítései"

Dokumentumok lekérdezésének bővítése

Gold előfizetéssel a Lekérdezések menüben a HR Asszisztens és HR Modulvezető számára elérhető a Dokumentumok lekérdezés kibővült, lekérdezhetik a rendszerben rögzített Dolgozók digitálisan aláírandó dokumentumainak adatait is:

"dokumentumok lekérdezés"

A táblázat felett található Csak aláírandók kapcsolóval lehet szűrni a csak aláírandó (Digitálisan aláírandó vagy Átvett, aláírásra vár vagy Digitálisan aláírt státuszú) dokumentumokra.

Kézbesítendő dokumentumok értesítéseinek átnevezése

Europroof Starton belüli és e-mail értesítések a kézbesítendő dokumentumokkal kapcsolatban:

Értesítés neve Esemény leírása Ki kapja?
Nem történt meg egy kézbesítendő dokumentum átvétele Egy Dolgozó nem vette át a lejárat előtt 1 nappal a kézbesítendő dokumentumot összes HR Asszisztens és HR Modulvezető, valamint a HR Dolgozó is, amíg át nem veszi a dokumentumot a HR Dolgozó
Rögzítettek egy új kézbesítendő dokumentumot HR Asszisztens vagy HR Modulvezető feltöltött/generált a HR Dolgozó dokumentumtárába olyan dokumentumot, amit át kell vennie a HR Dolgozónak. a HR Dolgozó

Ne feledje: az értesítéseket az Értesítések menüben a fogaskerék ikonra kattintva tudja beállítani.

"dokumentumok értesítései"

Munkaidőkeret szerinti munkarend beállítása és kezelése

Egy HR Dolgozóhoz munkaidőkeret szerinti munkavégzés többféleképpen állítható be:

  1. mód lépései:

    1.1. A HR Modulvezető a Beállítások > Alapbeállítások cégszintű beállításokban beállítja a munkaidő keret szerinti munkavégzés részleteit

    1.2. A HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a HR Dolgozó adatlapján beállítja, hogy a munkarend: A munkavégzés a cégszintű beállítás szerint történik

    "Munkaidőkeret beállítási mód - 1"

  2. mód lépései:

    2.1. A HR Modulvezető a Beállítások > Alapbeállítások cégszintű beállításokban beállítja a munkaidő keret szerinti munkavégzés részleteit

    2.2. A HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a Beállítások > Szervezeti egységek menüben beállítja, hogy a szervezeti egységnél a munkarend: A szervezeti egység a cégszintű beállítás szerint dolgozik

    2.3. A HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a HR Dolgozó adatlapján megadja a 2.2. lépésben szerkesztett szervezeti egységet

    2.4. A HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a HR Dolgozó adatlapján beállítja, hogy a munkarend: A munkavégzés a szervezeti egység beállításai szerint történik

    "Munkaidőkeret beállítási mód - 2" 3. mód lépései:

    3.1. A HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a Beállítások > Szervezeti egységek menüben beállítja, hogy a szervezeti egységnél a munkarend: A szervezeti egység munkaidőkeret szerint dolgozik és beállítja a munkaidőkeret részleteit

    3.2. HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a HR Dolgozó adatlapján megadja a 3.2. lépésben szerkesztett szervezeti egységet

    3.3. A HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a HR Dolgozó adatlapján beállítja, hogy a munkarend: A munkavégzés a szervezeti egység beállításai szerint történik

    "Munkaidőkeret beállítási mód - 3"

  3. mód: A HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a HR Dolgozó adatlapján beállítja, hogy a munkarend: A munkavégzés munkaidőkeret szerint történik és beállítja a munkaidőkeret részleteit.

"Munkaidőkeret beállítási mód - 4"

A munkaidőkeret részleteit a következő helyeken lehet beállítani:

Gold szintű előfizetéssel a HR Modulvezető a Beállítások > Alapbeállítások menüben a Munkarend kártyán beállíthatja a cégében alkalmazott munkarend részleteinél, hogy az alapértelmezett munkarend munkaidőkeret szerinti legyen. Miután a HR Modulvezető kiválasztotta, hogy Az alapértelmezett munkavégzés munkaidőkeret szerint történik, a következő adatokat adhatja meg:

Opcionálisan (nem kötelezően) megadhatja a következő adatokat: - Munkaidő kezdete; - Munkaidő vége; - Munkaközi szünet kezdete; - Munkaközi szünet vége.

  • mekkora időintervallumra vonatkozik a munkaidőkeret;
  • mi az intervallum mérőszáma (heti, havi);
  • mennyi a napi átlagos munkaóra (akkor számolódik, ha a fenti opcionális adatokat kitöltötte);

Munkaidőkeret szerinti munkavégzés esetében a Jelenléti ív feltöltése munkarend szerinti alapértékkel kapcsoló nem állítható.

A Hétvége pihenőnapnak számít kapcsoló kikapcsolásával beállítható, hogy a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető vehet fel a munkaidőkeret szerinti munkavégzésben HR Dolgozó számára pihenőnapot (mint távollétet). További részletek a Pihenőnap, mint munkaidőkeretben beállítható távollét kategória részben olvashatók.

"cégszintű munkaidőkeret beállítása"

Silver és Gold szintű előfizetéssel a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető a Beállítások > Szervezeti egységek menüben új szervezeti egység felvételekor vagy meglévő szerkesztésekor kiválaszthatja, hogy a szervezeti egységnél a munkarend: A szervezeti egység munkaidőkeret szerint dolgozik, majd a következő adatokat adhatja meg:

Opcionálisan (nem kötelezően) megadhatja a következő adatokat: - Munkaidő kezdete; - Munkaidő vége; - Munkaközi szünet kezdete; - Munkaközi szünet vége.

  • mekkora időintervallumra vonatkozik a munkaidőkeret;
  • mi az intervallum mérőszáma (heti, havi);
  • mennyi a napi átlagos munkaóra (akkor számolódik, ha a fenti opcionális adatokat kitöltötte);

Munkaidőkeret szerinti munkavégzés esetében a Jelenléti ív feltöltése munkarend szerinti alapértékkel kapcsoló nem állítható.

A Hétvége pihenőnapnak számít kikapcsolásával beállítható, hogy a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető vehet fel a munkaidőkeret szerinti munkavégzésben HR Dolgozó számára pihenőnapot (mint távollétet). További részletek a Pihenőnap, mint munkaidőkeretben beállítható távollét kategória részben olvashatók.

"szervezeti egység munkaidőkeret beállítása"

Silver és Gold szintű előfizetéssel a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető a Munkatársak menüben a Foglalkoztatási adatok fülön a Munkarend kártyán kiválaszthatja, hogy a HR Dolgozó munkarendje: A szervezeti egység munkaidőkeret szerint dolgozik , ezt követően a következő adatokat adhatja meg:

Opcionálisan (nem kötelezően) megadhatja a következő adatokat: - Munkaidő kezdete; - Munkaidő vége; - Munkaközi szünet kezdete; - Munkaközi szünet vége.

  • mekkora időintervallumra vonatkozik a munkaidőkeret;
  • mi az intervallum mérőszáma (heti, havi);
  • mennyi a napi átlagos munkaóra (akkor számolódik, ha a fenti opcionális adatokat kitöltötte);

Munkaidőkeret szerinti munkavégzés esetében a Jelenléti ív feltöltése munkarend szerinti alapértékkel kapcsoló nem állítható.

A Hétvége pihenőnapnak számít kapcsoló kikapcsolásával beállítható, hogy a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető vehet fel a munkaidőkeret szerinti munkavégzésben HR Dolgozó számára pihenőnapot (mint távollétet). További részletek a Pihenőnap, mint munkaidőkeretben beállítható távollét kategória részben olvashatók.

"Dolgozó munkaidőkeret beállítása"

Pihenőnap, mint munkaidőkeretben beállítható távollét kategória

Abban az esetben, ha a HR Dolgozó munkarendje - a Munkaidőkeret szerinti munkarend beállítása és kezelése részben olvasható - bármely mód szerint beállításra került úgy, hogy a Hétvége pihenőnapnak számít kapcsoló kikapcsolt, akkor a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető vehet fel a HR Dolgozó számára Pihenőnap tipusú Távollétet vagy módosíthatja egy rögzített, más típusú távollétét Pihenőnap típusra.

"Pihenőnap típusú távollét"

Pihenőnap típusú távollét nem rögzíthető a HR Dolgozó számára, ha:

  • HR Dolgozó munkaidőkeret szerinti munkarendben dolgozik, de a Hétvége pihenőnapnak számít kapcsoló bekapcsolt;
  • HR Dolgozó munkarendje, nem munkaidőkeret szerinti (általános munkarend, kötetlen munkarend);

Ha a HR Dolgozó munkarendjét módosítják munkaidőkeretről általánosra vagy kötetlen munkarendre bárhol a HR modulon belül, akkor a rendszer törölni fogja a jövőre vonatkozóan a HR Dolgozóhoz rögzített Pihenőnap típusú távolléteket. Erről a rendszer figyelmezteti HR Asszisztenst vagy HR Modulvezetőt a Munkatársak menüben a Foglalkoztatási adatok fülön:

"Pihenőnap típusú távollét törlése"

Ne feledje: Ha a Pihenőnap típusú távollétnek nincs végdátuma rögzítve, akkor azt a rendszer jövőbeliként kezeli és azt is törölni fogja, ha a HR Dolgozó munkarendjét módosítják munkaidőkeretről általánosra vagy kötetlen munkarendre.

CRM modul

Feljegyzés típusú lekérdezés

CRM Modulvezető létre tud hozni Feljegyzés típusú lekérdezést. Feljegyzés típusú lekérdezés létrehozásakor, szerkesztésekor a CRM Modulvezető az alábbi szűrési feltételeket állíthatja be:

  • ügyfél értékesítő;
  • projekt értékesítő;
  • feljegyzést készítő;
  • állapot (projekt aktuális állapota);
  • periódus (dátumszűrés a feljegyzés létrehozási időpontjára vonatkozóan);

A Feljegyzés tipúsú lekérdezést a CRM Modulvezető a Publikus lekérdezés kapcsolóval publikussá teheti a többi CRM Modulvezető számára.

"Feljegyzés típusú lekérdezés létrehozása"

Ne feledje: abban az esetben, ha a feljegyzést ügyfélhez rögzítették, a táblázat adott sorában a projektek adataira vonatkozó cellák üresek. Amennyiben Állapotra szűrt lekérdezést hoz létre, az ügyfelekhez rendelt feljegyzések sorai nem fognak listázódni.

A feljegyzés típusú lekérdezéseket is megjelölheti kedvencnek a csillagra kattintva, így ezek a lista elejére kerülnek.

Saját lekérdezés szerkeszthető és törölhető is. Mindegyik típusú lekérdezés exportálható xlsx formátumban.

A táblázaton beállított szűréseket, oszlop elrejtéseket, oszlop sorrendjének a cseréjét elmentheti a CRM Modulvezető, így a következő megnyitásra nem kell ezeket újra beállítani. Ha már nincs szükség az elrendezésre, alaphelyzetbe állítható a táblázat.

Projekt árrést módosító tényezők kezelése

A Projektek menüben az Alapadatok fülön a projekt státusz kártyáján a Számlák és üzletkötői árrés fülön láthatja a CRM projekt Értékesítője és a CRM Modulvezető az Europroof Prémiumból, a Prémiumban projektekhez kiállított számlákat és azok árrését, hogy az Értékesítő számára azok megjeleníthetők és összegezhetők legyenek ugyanazon projekt CRM modulbeli adatlapján.

Amennyiben a szinkronizálandó számla tartalmaz módosító tényezőt, azaz Közbeszerzési díj nevű tétel(eke)t, akkor a rendszer az árrés számításakor figyelembe veszi azt:

  • A számla árrését annak a tételnek a számlázott (100%-os) értékével csökkenteni fogja.
  • Kivételt képez a helyesbítő számla, melyek esetében a számla árrése csak a pozitív mennyiségű módosító tétel számlázott (100%-os) értékével kerül csökkentésre.

"Projekt árrést módosító tényezők kezelése"

Kontrolling modul

Kontrolling Modulvezető az Adminisztráció > NAV-EP számlalisták menüben tudja a bejövő (szállítói, költség) számlákat a NAV-tól, valamint az Europroof Prémiumtól lekérni, hogy ezáltal a bejövő számláik ellenőrzését automatizálni tudja.

"Adatok betöltése a NAV rendszeréből és az Europroofból"

A menüben a Adatok betöltése a NAV rendszeréből és az Europroofból kártyán a szinkronizálandó időszak kezdő- és végdátum megadása után az Adatok átemelése gomb megnyomásával megtörténik a releváns adatok importálása egy-egy áttekintő táblázatba.

*Ne feledje a maximum lekérhető intervallum 35 nap. Az Adatok átemelése gomb megnyomására azon számlák jelennek meg, mely számlák kiállítási időpontja (számla kelte) a Komtrolling Modulvezető által korábban beállított dátum intervallumba esik.

"NAV és EP listák"

A NAV rendszeréből lekért költségszámlák és a Europroof Prémium költségszámlák táblázatok felépítése és működése azonos:

  • a táblázat lapozható;
  • táblázat oszlopaira külön-kölön szűrést lehet beállítani;
  • táblázat oszlopaira külön-kölön rendezést lehet beállítani;

A táblázatok felett található szabadszavas kereső egyaránt keres mindkét táblázatban a következő értékekre: - Partner neve; - Partner adószáma; - Számlasorszám.

A Kontrolling Modulvezető a szinkronizálást követően azonnal látja a különbséget a kétféle tábla elemei között, ezáltal egyszerűen nyomon tudja követni a NAV által szolgáltatott számlalista és az EP számlalista közötti eltéréseket (piros színnel jelölt sorok).

A különbség oka lehet:

  • hiányzó számla NAV-nál,
  • hiányzó számla az EP-ben,
  • nem egyezik meg a számla valamely paramétere a két listában. (Két számla akkor egyezik meg, ha minden, a rendszerben kezelt paramétere azonos.)

Hibajavítások

HR Modul

Szabadság és távollétek menüben és a Munkaidő kedvezmények menüben a szabadszavas keresők működése javításra kerültek.

Munkatársak menüben a Személyes adatok fülön a gyermekek kártyán a Törlés funkció átnevezésre került Inaktiválásra.

Jelenléti ív automatikus töltése javításra került igényelt, de el nem bírált szabadságok esetében.

CRM modul

Az események Outlook naptárba történő szinkronizálása javításra került.

Kontrolling modul

Europroof Premiumból átemelt több, mint 2000 karaktert tartalmazó számla importálása hibára futott.