Kihagyás

Tervező

A Tervezőben történik az események, a CRM-hez kötött feladatok és alfeladatok valamint a mobilhívások kezelése.

CRM-hez kötött feladatok

  • A Feladatkiosztás modulból ismert feladatokat és alfeladatokat lehet hozzá kötni a CRM-hez:

Amennyiben az előfizetésnél mindkét - CRM és Feladatkiosztás - modul bekapcsolt és a Felhasználónak jogosultsága van mindkét modulhoz, akkor a feladat létrehozásakor, illetve szerkesztésekor megadhatja, hogy az adott feladat, mely CRM Ügyfélhez vagy mely CRM Ügyfél és Projekt pároshoz tartozik, mentést követően ezáltal a feladatot összekötötte a CRM modullal (továbbiakban: CRM-hez kötött feladat).

  • A CRM-hez kötött feladathoz alfeladat is létrehozható a Feladatkiosztás modulban ismertetett módokon, valamint a Tervezőben a feladat hárompontos menüjéből, valamint az Ügyfelek Tervező fülön és a Projektek Tervező fülön a feladat kártyájának hárompontos menüjében. Az így létrehozott alfeladat is CRM-hez lesz kötve.

  • Lezárt projekthez nem lehet CRM-hez kötött feladatot és alfeladatot létrehozni.

  • Amennyiben a CRM Értékesítőnek nincs jogosultsága a Feladatkiosztás Modulhoz, akkor a Tervezőben nem látja a CRM-hez kötött feladatokat és alfeladatokat (a hozzájuk tartozó kapcsolókat és gombokat sem látja).

  • A CRM-hez kötött feladat létrehozásakor és szerkesztésekor a feladat szerkesztése oldalon a kiválasztott ügyfél aktív kapcsolattartóját is hozzá lehet rendelni a CRM-hez kötött feladathoz.

Események

Az események kezelése több modulszintű beállítástól függ, melyet a CRM Modulvezető tud elvégezni a csak számára elérhető Beállítások menüben. Az események kezeléséhez az alábbi beállítások tartoznak:

Leírás
Alapbeállítások Engedélyezem a költséggel nem terhelt események törlését (Igen/Nem)
Alapbeállítások Lezárt projekthez lehet-e új eseményt rögzíteni (Igen/Nem)
Alapbeállítások Engedélyezem a nem saját ügyfélre történő esemény rögzítését és kezelését (Igen/Nem)
Eseménytípusok Egyedi* eseménytípusok hozhatók létre

*Mindegyik eseménytípushoz megadhatók az alábbi beállítások is:

  • Kötelező ügyfelet kiválasztani az eseményhez;
  • Kötelező projektet kiválasztani az eseményhez (ez esetben kötelező az ügyfél kiválasztása kapcsoló bekapcsolása is);
  • Kötelező helyszínt megadni az eseményhez;
  • Kötelező résztvevőt hozzárendelni az eseményhez;
  • Kötelező leírást írni az eseményhez;
  • Az esemény időintervallumhoz kötött;
  • Esemény szinkronja a Gmail/Office naptárba;
  • Feljegyzés írása kötelező lezáráskor;
  • Feljegyzés írása kötelező időpont módosításakor;
  • Csak jóváhagyás után jelenik meg az aktivitásnaplóban;
  • Költség elszámolható hozzá (ez esetben kötelező az ügyfél kiválasztása kapcsoló bekapcsolása is);
  • Utazási költség elszámolható hozzá (ez esetben kötelező az ügyfél kiválasztása kapcsoló bekapcsolása is).

Mobilhívások

Külön kategóriaként megjelenik a Tervező menüben, e mellett ha Ügyfélhez rögzítette a CRM Értékesítő, akkor az Ügyfél menüben a Tervező fülön, ha projekthez is rögzítette, akkor a Projekt menüben a Tervező fülön is.

Kapcsolódó témakörök: Beállítások

Az Europroof Startban a CRM-hez kötött feladatok, alfeladatok, események és mobilhívások kezelése, rögzítése több menüből is elérhető:

  • Tervező menü;

  • Ügyfelek menü -Tervező fül;

  • Projektek menü - Tervező fül;

Tervező menü

A CRM modul Tervező menüjét minden Értékesítő eléri, viszont a CRM Modulvezető az összes értékesítő CRM-hez kötött feladatát, eseményét és mobilhívását látja ezen az oldalon.

Ne feledje: az Értékesítő más értékesítő ügyfelén csak azokat az eseményeket látja, amiket ő vett fel arra az ügyfélre. Amennyiben a CRM Értékesítőnek nincs jogosultsága a Feladatkiosztás Modulhoz, akkor a Tervezőben nem látja a CRM-hez kötött feladatokat és alfeladatokat (a hozzájuk tartozó kapcsolókat és gombokat sem látja).

Tervező

Alapértelmezetten mindig az aktív események, mobilhívások, és feladatok látszódnak, de kapcsolóval állítható, hogy az inaktívak is láthatók legyenek.

A szabadszavas keresővel az alábbi adatokra lehet keresni:

  • ügyfél neve;
  • projekt neve;
  • feladat/alfeladat tárgya;
  • esemény tárgya;
  • leírás;
  • lezárás vagy határidő-módosítás oka;
  • belső azonosító.

Az Értékesítő tud szűrni:

  • ügyfélre;
  • felelősre;
  • periódusra;
  • kezdő- és végdátumok megadásával;
  • ha az Események kapcsoló aktív, akkor tud szűrni eseménytípusokra;
  • ha a Feladat kapcsoló aktív, akkor tud szűrni feladatkategóriákra;

Minden esemény, feladat, alfeladat, mobilhívás kattintható, egy részletező jelenik meg ekkor a esemény/feladat/alfeladat/mobilhívás részleteivel és a hozzá tartozó feljegyzésekkel (új feljegyzést itt is lehet rögzíteni). Az Új feljegyzés mező már írás közben jelezi, ha elérte a szöveg a maximális karakterhosszt.

"Esemény részletei"

Amennyiben az esemény, feladat, alfeladat, mobilhívás egy Ügyfélhez van kötve, akkor a Kapcsolódások oszlopban megjelenő Ügyfél nevére kattintva el tud navigálni az Értékesítő az Ügyfél adatlapjára.

Abban az esetben, ha az esemény, feladat, alfeladat, mobilhívás egy Projekthez is van kötve és az Értékesítőé a projekt vagy CRM Modulvezetői vagy Projektkoordinátor jogosultsága van, akkor a Kapcsolódások oszlopban megjelenő projekt nevére kattintva el tud navigálni az Értékesítő a Projekt adatlapjára.

Új esemény rögzítése

A +Új esemény gomb megnyomásával lehet új eseményt rögzíteni a kötelező adatok megadása után.

"Új esemény"

Az eseménytípus kiválasztása után betöltődik, hogy az adott eseménytípushoz a CRM Modulvezető, milyen kötelező paraméterek(csillaggal jelölt mezők) megadását állított be a Beállítások > Eseménytípusok menüben.

""Új esemény felvétele"

Mentést követően az esemény megjelenik a Tervező menüben a listában, illetve ha az eseményhez Ügyfél lett megadva, akkor megjelenik az Ügyfelek menüben a Tervező fülön is. Ügyfél és Projekt megadása után, mentést követően az adott esemény megjelenik a Tervező menün kívül az Ügyfelek Tervező fülön és a Projektek Tervező fülön is.

"Ügyfeles esemény az Ügyfelek Tervező fülön"

Rögzített események kezelése

A hárompontos menüből indítva minden rögzített eseménynél az alábbi műveletek végezhetők:

  • Le nem zárt esemény esetén:
  • Lezárás (esemény létrehozó Értékesítője vagy a CRM Modulvezető teheti meg),
  • Szerkesztés (esemény létrehozó Értékesítője vagy a CRM Modulvezető teheti meg);
  • Törlés: Költséggel/Utazási költséggel terhelt esemény nem törölhető. Költséggel/utazási költséggel nem terhelt esemény csak abban az esetben törölhető, ha az engedélyezte a CRM Modulvezető az Alapbeállításokban.
  • Költség hozzáadása, utazási költség hozzáadása csak abban az esetben, ha az eseménytípusához a CRM Modulvezető beállította, hogy Költség elszámolható hozzá/ Utazási költség elszámolható hozzá.
  • Lezárt esemény esetén:
  • Törlés: Költséggel/Utazási költséggel terhelt esemény nem törölhető. Költséggel/utazási költséggel nem terhelt esemény csak abban az esetben törölhető, ha az engedélyezte a CRM Modulvezető az Alapbeállításokban.
  • Költség hozzáadása, utazási költség hozzáadása csak abban az esetben, ha az eseménytípusához a CRM Modulvezető beállította, hogy Költség elszámolható hozzá/ Utazási költség elszámolható hozzá.

A CRM Értékesítő egy lejárt (múltbeli határidős), teendő státuszú eseményt le tud zárni egy, az eredetitől eltérő, múltbeli dátummal is.

Kapcsolódó témakörök: Költségek, Alapbeállítások, Eseménytípusok

Új CRM-hez kötött feladat rögzítése

Amennyiben az Értékesítőnek van jogosultsága a Feladatkiosztás modulhoz is, a Tervező menüben látja a +Új feladat gombot, mely segítségével CRM-hez kötött feladatot tud létrehozni a Feladatkiosztás modulban ismertetett szabályok szerint, ehhez csak a feladat létrehozása űrlapon meg kell adnia az Ügyfelet- ekkor Ügyfélhez kötött feladatot fog létrehozni- vagy meg kell adnia az Ügyfelet és a Projektet - ekkor Projekthez kötött feladatot fog létrehozni.

Ne feledje: a CRM Modulvezető az összes értékesítő projektjéhez hozzáfér, míg az Értékesítő csak a sajátjaihoz, így az Értékesítő csak a saját nyitott projektjeihez tud CRM-hez kötött feladatot létrehozni.

A feladat mentést követően megjelenik a Tervező menüben a listában, a Feladatkiosztás modulban a Feladatok menüben, illetve ha a feladathoz Ügyfél lett megadva, akkor megjelenik az Ügyfelek menüben a Tervező fülön is. Ügyfél és Projekt megadása után, mentést követően az adott feladat megjelenik a Tervező menün kívül az Ügyfelek Tervező fülön és a Projektek Tervező fülön is.

Új CRM-hez kötött alfeladat rögzítése

A CRM-hez kötött feladat hárompontos menüjében az Új alfeladat gombra kattintva hozható létre CRM-hez kötött alfeladat, a Feladatkiosztás modulban ismertetett szabályok szerint.

"Tervező - új alfeladat"

Az alfeladat mentést követően megjelenik a Tervező menüben a listában, a Feladatkiosztás modulban a Feladatok menüben, illetve ha az alfeladat feladatához Ügyfél lett megadva, akkor megjelenik az Ügyfelek menüben a Tervező fülön is. Ügyfél és Projekt-hez kötött feladat alfeladata mentést követően megjelenik a Tervező menün kívül az Ügyfelek Tervező fülön és a Projektek Tervező fülön is és a Feladatkiosztás modulban a Feladatok menüben is.

Kapcsolódó témakörök: Feladatok

CRM-hez kötött feladat és alfeladat kezelése

A CRM-hez kötött feladatok és alfeladatok kezelése a Feladatkiosztás modulban ismertetett szabályok szerint lehetséges a feladat hárompontos menüjéből indítva vagy a Feladatkiosztás modulban a Feladatok menüben.

A Tervező menüben a feladat/alfeladat hárompontos menüjében az Adatlapra kattintva átnavigálhat a Feladatkiosztás modulba a feladat adatlapjára.

Kapcsolódó témakörök: Feladatok

Mobilhívások kezelése

  • Külön kategóriaként megjelenik a Tervező menüben, e mellett ha Ügyfélhez rögzítette a CRM Értékesítő, akkor az Ügyfél menüben a Tervező fülön, ha projekthez is rögzítette, akkor a Projekt menüben a Tervező fülön is, de az Értékesítők csak a saját hívásaikat látják, míg a CRM Modulvezetők mindenkiét.
  • A rögzített hívásokhoz új feljegyzés írhat a hívást rögzítő Értékesítő valamint a CRM Modulvezető.
  • Értékesítő tudja törölni saját rögzített hívását a mobilhívás hárompontos menüjéből indítva, CRM Modulvezető bárkiét tudja törölni.

Ügyfelek menü Tervező fül

A CRM-hez kötött feladatok és alfeladatok, események és mobilhívásások kezelése elérhető az Ügyfelek menüben is, az ügyfél Tervező fülén, de csak azok, melyek az ügyfélhez és az ügyfél projektjéhez lettek rögzítve.

Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek-Tervező

Projekt menü Tervező fül

A projekthez tartozó feladatok és alfeladatok, események és mobilhívásások kezelése elérhető a Projektek menüben is az adott projekt Tervező fülén.

Kapcsolódó témakörök: Projektek-Tervező

Az eseményekhez, mobilhívásásokhoz és feljegyzésekhez tartozó értesítések

Az események és mobilhívásásokhoz tartozó eseményekről beállíthatók Europroof Start-on belüli értesítések és e-mail értesítések is az Értesítések menüpont alatt.

"Események és mobilhívások értesítései"

"Feljegyzések értesítései"

Kapcsolódó témakörök: Értesítések