Tervező
A CRM-hez kötött feladatok és alfeladatok, események és mobilhívásások kezelése elérhető az Ügyfelek menüben is, az ügyfél Tervező fülén, de csak azok, melyek az ügyfélhez és az ügyfél projektjéhez lettek rögzítve. Az Értékesítő más értékesítő ügyfelén csak azokat a feladatokat és alfeladatokat, eseményeket és mobilhívásásokat látja, amiket ő vett fel arra az ügyfélre.
Ne feledje: Amennyiben a CRM Értékesítőnek nincs jogosultsága a Feladatkiosztás Modulhoz, akkor a Tervező fülön nem látja a CRM-hez kötött feladatokat és alfeladatokat (a hozzájuk tartozó kapcsolókat és gombokat sem látja)
Alapértelmezetten mindig az aktív feladatok, alfeladatok, események, mobilhívások (Lejárt, Jövőbeli) látszódnak, de kapcsolóval állítható, hogy az inaktívak is láthatók legyenek. Külön kapcsolókkal állítható, hogy megjelenjenek-e az események, mobilhívások, CRM-hez kötött feladatok, alfeladatok. A kapcsolók melletti színezést követve is megtudja különböztetni a kártyákat az Értékesítő a felületen.
A kártyákat a rendszer kategorizálja a állapota szerint (Teendő/Lejárt/Lezárt/Határidő nélküli).
A Tervező menüben ismertetett módon lehetőség van új esemény rögzítésére a +Új esemény gombra kattintással.
A már rögzített események kezelése a hárompontos menüből indítva kezdeményezhetők:
-
Lezárás (esemény létrehozó Értékesítője vagy a CRM Modulvezető teheti meg),
-
Szerkesztés (esemény létrehozó Értékesítője vagy a CRM Modulvezető teheti meg);
-
Törlés: Költséggel/Utazási költséggel terhelt esemény nem törölhető. Költséggel/utazási költséggel nem terhelt esemény csak abban az esetben törölhető, ha az engedélyezte a CRM Modulvezető az Alapbeállításokban.
-
Költség hozzáadása, utazási költség hozzáadása csak abban az esetben, ha az eseménytípusához a CRM Modulvezető beállította, hogy Költség elszámolható hozzá/ Utazási költség elszámolható hozzá.
Minden eseményhez Feljegyzés itt is rögzíthető.
Az Értékesítőhöz tartozó események áttekintése, valamint új események létrehozása és kezelése indítható a Tervező menüből is.
A Tervező menüben ismertetett módon lehetőség van új feladat rögzítésére a +Új feladat gombra kattintással.
A már rögzített feladatok és alfeladatok kezelése a hárompontos menüből indítva kezdeményezhetők a Feladatkiosztás modulban ismertetett szabályok szerint.
A Mobilhívások kártyáján új feljegyzés írhat a hívást rögzítő Értékesítő valamint a CRM Modulvezető. Értékesítő tudja törölni saját rögzített hívását a mobilhívás hárompontos menüjéből indítva, CRM Modulvezető bárkiét tudja törölni.