Dokumentumok
Az Ügyfelek menüben elérhető a Dokumentumok fül, mely az ügyfél dokumentumtáraként funkcionál.
A Dokumentumok fülön az Értékesítők tudnak fájlokat feltölteni a +Új dokumentum gombra kattintva. A dokumentum nevének megadása, valamint a vonatkozó fájl feltöltése kötelező, de az Értékesítő címkézheti és leírást is adhat a dokumentumhoz:
Mentés követően kártyaként jelenik meg a dokumentum a felületen.
A CRM Értékesítők tudnak fájlokat feltölteni, a feltöltött fájlokat letölteni a saját ügyfeleiktől. Törölni és szerkeszteni csak a saját ügyfeleikhez feltöltött dokumentumot tudják. Ne feledje: A CRM Értékesítő nem látja a Dokumentumok fület azon ügyfél esetében, mely nem hozzá tartozik (nem Ő az ügyfél Értékesítője). Új dokumentum felvételekor vagy a meglévő dokumentum szerkesztésekor egyszerre több fájl is csatolható a dokumentumhoz. A csatolmányok fájlnév szerint ABC sorrendbe rendezetten jelennek meg a dokumentum kártyáján.*
A CRM Modulvezetők mindegyik ügyfél Dokumentumok fülét elérik és látják az Értékesítők és CRM Modulvezetők által feltöltött dokumentumokat. A CRM Modulvezető bárki által feltöltött dokumentumot tudja szerkeszteni és törölni is.
A CRM Értékesítő és a CRM Modulvezető az ügyfélhez feltöltött dokumentumok között a szabadszavas keresővel tud keresni a dokumentum nevére vagy dokumentum leírására, valamint a feltöltött dokumentumokat tudja rendezni csökkenő és növekvő sorrendbe a következő adatok szerint:
- dokumentum neve;
- feltöltés időpontja;
- feltöltést végző felhasználó neve.
Az Europroof Startba belépve, majd az Ügyfelek menüben a Dokumentumok fülre kattintva alapértelmezetten a feltöltés időpontja szerint csökkenő sorrendben látja a dokumentumokat a CRM Értékesítő és a CRM Modulvezető.