Összefoglaló
Az Összefoglaló fülön az Alapadatok, a Kapcsolattartók, a Projektek, az Aktív projektek és az Aktív események kártyái helyezkednek el.
Ne feledje: az Értékesítő más ügyfelén csak a saját eseményeit és saját projektjeit látja, amit ő rögzített az adott ügyfélre, valamint nem tud feljegyzést írni az Összefoglaló fülön, és ez esetben a Feljegyzések fül nem jelenik meg az ügyfélhez.
Az Alapadatok kártyán tudja az értékesítő módosítani az ügyfele adatait, felvehet hozzá feljegyzést (+Új feljegyzés gombbal).
Az Ügyfél adatlapján a Címkefelhő részben megjelenő ügyfélcímke kattintható, ezáltal is szűkíthető az ügyféllista, az ezen módszerrel kiválasztott címke bekerül a szűrési feltételek közé, ekkor az ügyfélcímkét sárgával látja a CRM Értékesítő az ügyfél adatlapján.
A megadott az email-címre kattintva az eszköz alapértelmezett e-mailkezelője megnyílik és automatikusan betöltődik az e-mail cím a címzett mezőbe.
Telefonszámra (mobilon) ha rákattint, rögtön betöltődik a tárcsázó a megadott telefonszámmal.
A megadott weboldal kattintásra elnavigál a weboldalra.
A Kapcsolattartók kártyára vehet fel az értékesítő a kapcsolattartókat a + Új kapcsolattartó gombbal.
Minden Értékesítő az összes Értékesítő ügyfelének kapcsolattartóit látja, tud újat felvenni egy ügyfélhez, aktívvá és inaktívvá tenni, valamint az inaktív kapcsolattartókat újra aktívvá lehet tenni.
Ügyfél kapcsolattartó attribútum kezelése
A CRM Modulvezető által a Beállítások > Attribútumok menüben felvett ügyfél kapcsolattartó attribútumokat tudja a CRM Értékesítő és a CRM Modulvezető kiválasztani és megadni az új ügyfél kapcsolattartó felvételekor, illetve meglévő szerkesztésekor. Egy adott típusú Ügyfél kapcsolattartó attribútum csak egyszer vehető fel egy ügyfél kapcsolattartóhoz.
Az ügyfél kapcsolattartóhoz felvett attribútumok törölhetők a kuka ikonra kattintva, illetve szerkeszthetők később az ügyfél kapcsolattartó szerkesztése űrlapokon.
A Projektek kártyán láthatja az ügyfeléhez tartozó projektek összesítő táblázatát három csoportra bontva (aktív, lezárt, elvesztett).
Az Aktív projektek alatt kattintható kártyákon a futó projektek láthatók. Kattintásra megjelenik a Projektek menü kiválasztott projekt oldala. Lehetőség van itt is új projektet rögzíteni.
Az Aktív események kártyán pedig az aktuális ügyfélhez tartozó események jelennek meg (új esemény rögzítése is lehetséges).