Kihagyás

Ügyfelek

Ügyfelek kezelése

A CRM modul Ügyfelek menüjét minden Értékesítő eléri.

Az oldalon található szabadszavas keresővel az Értékesítő az alábbi mezők adataira tud keresni:

  • ügyfél neve,
  • adószám,
  • cégjegyzékszám,
  • értékesítő neve,
  • ügyfélcsoport neve,
  • ügyféltípus neve,
  • cím,
  • iparágak,
  • elérhetőségek,
  • kapcsolattartó neve,
  • kapcsolattartó pozíciója,
  • kapcsolattartó elérhetősége.

Az Értékesítő szűrhet az ügyfelek között:

  • Ügyfélcsoportra,
  • Cégtípusra,
  • Iparágra,
  • Ügyfélcímkére,
  • Értékesítőre (csak CRM Modulvezető tud szűrni Értékesítőre).

"Ügyfelek szűrő és kereső"

Az Ügyfél adatlapján megjelenő ügyfélcímke kattintható, ezáltal is szűkíthető az ügyféllista, az ezen módszerrel kiválasztott címke bekerül a szűrési feltételek közé, ekkor az ügyfélcímkét sárgával látja a CRM Értékesítő az ügyfél adatlapján a Címkefelhő részben.

Az Értékesítő egy kapcsolóval állíthatja, hogy mindenki ügyfelét lássa vagy csak a saját ügyfeleit.

CRM Modulvezető az összes értékesítő ügyfelének adatát módosíthatja. Az ügyfelek törlését és az ügyfelek egyesítését is csak ő végezheti el az ügyfél kártyára kattintva a hárompontos menüből indítva. Ne feledje, ügyfelet törölni csak akkor lehet, ha nincs hozzá projekt vagy feladat vagy feljegyzés vagy költség rögzítve.

Megjegyzés: az oldalról elnavigálás után és később visszatérve az oldalra a beállított szűrők az változatlanul az előzőleg használt szűrési állapotnak megfelelő ügyfelek jelennek meg a Ügyfelek menüben.

Új ügyfél rögzítése

A +Új ügyfél gomb megnyomásával vehető fel új ügyfél, a kötelező adatok (*) kitöltése után.

"Új Ügyfél rögzítése"

Az adószám mellett látható egy letöltő gomb, melyet megnyomva és létező adószámot beírva a NAV adatbázisában szereplő cégadatok betöltődnek az Alapadatok mezőibe.

Létező irányítószám megadásakor automatikusan kitöltődik a Település és Megye mező.

Miután a CRM Modulvezető felvette a szükséges ügyfélcímkéket a Beállítások > Ügyfélbeállítások menüben, a CRM Értékesítők azokat hozzá tudják rendelni - egyszerre többet is - ügyfeleikhez az ügyféladatlap szerkesztésekor a címkefelhőben található címkékre kattintva (a kiválasztott címkéket kékkel látja).

Új ügyfél rögzítésekor a CRM Értékesítő vagy a CRM Modulvezető meg tudja adni a törzsszámot is, amennyiben nem tölti a törzsszám mezőt, akkor mentést követően a rendszer automatikusan generálja azt.

Ne feledje: Csak olyan törzsszám adható meg, amely még nem szerepel a rendszerben.

  • Az ügyfél adatlapján a CRM Értékesítő és a CRM Modulvezető látja, hogy generálódott az ügyfélhez törzsszám, ha az ügyfél importálva került a rendszerbe (lásd Rendszerszintű beállítások > Ügyféltörzs beállításai menüben Ügyféltörzs importálása).

Ügyfél attribútum kezelése

A CRM Modulvezető által a Beállítások > Attribútumok menüben felvett ügyfél attribútumokat tudja a CRM Értékesítő és a CRM Modulvezető kiválasztani és megadni az új ügyfél felvételekor, illetve meglévő szerkesztésekor. Egy adott típusú Ügyfél attribútum csak egyszer vehető fel egy ügyfélhez.

Az ügyfélhez felvett attribútumok törölhetők a kuka ikonra kattintva, illetve szerkeszthetők később az ügyfél szerkesztése űrlapokon.

Új attribútum felvétele ügyfélhez

Az Ügyfél minden adata a következő hat fülön található: Összefoglaló, Projektek, Tervező, Feljegyzések, Költségek, Dokumentumok.

Kapcsolódó témakörök: Ügyféltörzs beállításai, Összefoglaló, Projektek, Tervező, Feljegyzések, Költségek, Dokumentumok

Ügyfelekhez tartozó értesítések

Az ügyfelekhez tartozó eseményekről beállíthatók Europroof Start-on belüli értesítések és e-mail értesítések is az Értesítések menüpont alatt.

"Ügyfelek értesítései"

Kapcsolódó témakörök: Értesítések