Mit tud a CRM Modul?
Ügyfelek kezelése
Ügyfelei számának mi nem szabunk határt. Egy helyen tárolhatja a számlázáshoz, kategorizáláshoz, kapcsolattartáshoz szükséges adatokat. Kijelölheti melyik ügyfél mely értékesítőhöz tartozik. Megtekintheti mely ügyfelekkel nem volt kapcsolattartás az utóbbi időben. Rendezvényeihez szűrési paraméterek alapján készíthet vendéglistát. Ha rendelkezik ügyféllistával, akkor azt beimportálhatja rendszerünkbe, az indulás ezáltal lerövidülhet.
Projektek kezelése
Saját projekttípusokat hozhat létre, amelyekhez tetszőleges folyamatlépéseket rendelhet. A rendszerben korlátlan számú projektet kezelhet. Az alapadatokon kívül megadhatja azok aktuális állapotát, határidejüket, sikerességük valószínűségét, vállalási árát, és a várható árrést, így meetingek nélkül tudhatja mikor, milyen bevételekre számíthat.
Tervező
Nem kell amiatt aggódnia, hogy elfelejt valamit. Rögzítsen eseményeket magának, rögzítse be, hogy kivel, hol fog találkozni, kit mikor kell felhívni. Az elvégzett eseményekhez feljegyzéseket is tehet, hogy vissza tudja nézni miről egyeztek meg.
KPI-ok követése, kezdőképernyő
Határozzon meg éves célokat, ellenőrizze sikerül-e tartani őket. A kezdő képernyőnket személyre szabhatja, hogy a számára fontos adatokat azonnal elérhesse.
Költségek, útiköltségek adminisztrálása
Ügyfeleire, értékesítési projektjeire költségeket terhelhet, amelyek elszámolására is lehetőséget biztosít a rendszer. A költségek adminisztrálásával pontosabb képet kaphat arról, hogy egy-egy projektje valóban nyereséges volt-e.
Kapcsolódás külső rendszerekhez
Amennyiben hozzáférést biztosít a kedvenc naptárához, a rendszerbe rögzített találkozóit abban is megjelenítjük, így biztosan nem felejt el egyetlen eseményt sem. Jelenleg O365 és Google fiókokat támogatunk.