Projektindítási kérelemek
Lehetőség van ún. projektindítási kérelem benyújtásra, hogy annak elbírálásával az Europroof Startban létrehozott projektet a Projektkoordinátor projekt generálással létrehozza az Europroof Premiumban is.
Ennek előfeltétele, hogy az Előfizetés adminisztrátora az Integráció menüben elvégezze a CRM modulba történő integrálások beállításait.
Abban az esetben tud az Értékesítő projektindítási kérelmet a saját projektjére feladni, ha az nem lejárt határidejű, nincs még külső azonosítója, nincs már kérelem indítva az adott projektre, illetve az ügyfélhez tartozik adóazonosító vagy adószám és a projekt projekttípusa az Integráció menüben össze legyen kötve egy Europroofos projekttípussal.
Ekkor a Projektek menüben az Alapadatok fülön a Külső azonosítónál megjelenik a Projektindítási kérelem feladása gomb.
Abban az esetben ha az Értékesítő a külső azonosító mezőbe olyan azonosítót ad meg ami megfelel egy Europroof-os projekt belső azonosítójának, akkor mentés után megjelenik egy információ ikon, amire rákattintva megjelenik az Eurooprof-os projekt adatai.
A Projektkoordinátor a Projektindítási kérelmek menüben a kérelem hárompontos menüjében a Projektadatlapra kattintva el tud jutni a vonatkozó projekthez (szerkeszteni nem tudja más projektjét) és meg tudja tekinteni a projekt részleteit, valamint a projekt Dokumentumok fülén le tudja tölteni a feltöltött dokumentumokat.
A Projektkoordinátor tudja a Projektindítási kérelmeket elutasítani (Igény törlése) vagy elfogadni (Projekt generálás) a számukra elérhető Projektindítási kérelem menüben az adott kérelem hárompontos menüjéből indítva.
A projektgenerálás gombra kattintva betöltődik a Projektgenerálás oldal.
Az oldalon áttekinthető:
- az Europroof Startban rögzített Ügyfel adatai,
- az Europroof Premium ügyfél adatai (ha létezik az ügyfél az Europroof Premiumban).
Amennyiben az ügyfél adatok nem egyeznek, akkor ki kell választani, hogy:
- Europroof ügyfél adatok frissítése a CRM rendszer adatai alapján
- CRM ügyfél adatok frissítése az Europroof ügyfél alapján
Amennyiben nem létezik az ügyfél az Europroof Premiumban, akkor csak a "Europroof ügyfél adatok frissítése a CRM rendszer adatai alapján" választható.
Mentés előtt kötelező kiválasztani az Europroof projekttípust és a Beadás módját.
Megjegyzés: ehhez volt szükséges a címek miatt hogy, az Integráció menüben az országok és a megyék összelegyenek kötve.
Kapcsolódó témakörök: Modulszintű beállítások, Europroof, Projektek-Dokumentumok
Projektindítási kérelemhez tartozó értesítések
A Projektindítási kérelemhez tartozó eseményekről beállíthatók Europroof Start-on belüli értesítések és e-mail értesítések is az Értesítések menüpont alatt.
Kapcsolódó témakörök: Értesítések