Aktivitásnapló
Az Értékesítők kapcsolattartásban és adminisztrációban való aktivitásuk elemzésére szolgál.
Figyelembe vett adathalmazok
CRM rendszerben történő adminisztráció (adatok mentése esetén a rögzítés időpontja):
- ügyfél felvétele, ügyfél adatlap módosítása;
- kapcsolattartó rögzítése, módosítása;
- feljegyzés rögzítése ügyfél kapcsán
- projekt felvétele, alapadatok szerkesztése, státusz módosítása;
- feljegyzés rögzítése projekt kapcsán;
- feljegyzés rögzítése esemény kapcsán;
- feladat felvétele, módosítása, lezárása, törlése (megjegyzés: Tervező átalakítása előtti feladatok);
- esemény felvétele, módosítása, lezárása, törlése.
- költség rögzítése, módosítása, törlése;
- útiköltség rögzítése, módosítása, törlése.
CRM rendszer egyéb aktivitás (lista frissítés időpontja):
- értesítések olvasottá tétele;
- ügyfél lista lekérése;
- ügyfélhez tartozó adatok megjelenítése (tabok váltása);
- projekt lista lekérése;
- projekthez tartozó adatok megjelenítése (tabok váltása);
- értesítések megtekintése;
- lekérdezések futtatása;
- dashboard megjelenítése.
CRM-ben rögzített találkozók:
- a találkozó időtartama (megjegyzés: Tervező átalakítása előtti találkozók);
- utazás időtartama.
Outlook:
- levelezési információk.
Europroof:
- Szabadságok (8 óra / nap);
- projekt modul aktivitások.
Mobil alkalmazás:
- hívásadatok, megbeszélések berögzítése.
A riport egyszerre egy felhasználó aktivitását tudja megjeleníteni, tetszőleges időszakra nézve. Napi nézetben megtekinthető az Érékesítő aktivitása előre definiált felbontásokban (óra, félóra, negyedóra, 10 perc, 5 perc).
Az események kategóriái:
- teljes aktivitás (pl.: esemény, hívás), ezen események hossza ismert, a teljes felbontott időszakot lefedik;
- részleges aktivitás (pl.: projekt rögzítés), az ezzel töltött idő hossza nem ismert, de az adott időpillanatban interakció volt az alkalmazásban;
- lezáratlan találkozó.
Egy cellára kattintva az aktivitások listája megtekinthető felugró ablakban mennyiségileg.