Lekérdezések
A Lekérdezések menü alatt kimutatásokat hozhat létre előre meghatározott típusok alapján (Esemény, Költség, Mobilhívás, Projekt). CRM Silver vagy CRM Gold előfizetésben érhető el a funkció. Ne feledje: Mobiltelefonon belépve az Europroof Start CRM moduljában ez a menü nem elérhető!
Csak CRM Modulvezető tud kapcsolattartó, ügyfél és feljegyzés típusú lekérdezést létrehozni.
Ne feledje: Ha a CRM Modulvezető jogát módosítják CRM Értékesítőre, akkor a korábban modulvezetőként létrehozott, csak modulvezetőként látható lekérdezéseit a rendszer törölni fogja.
Láthatóságot állíthat a publikus kapcsolóval, ha aktív a kapcsoló akkor mindenki látni fogja az adott lekérdezést.
A lekérdezéseket megjelölheti kedvencnek a csillagra kattintva, így ezek a lista elejére kerülnek.
Saját lekérdezés szerkeszthető és törölhető is. Mindegyik típusú lekérdezés exportálható xlsx formátumban.
A táblázaton beállított szűréseket, oszlop elrejtéseket, oszlop sorrendjének a cseréjét elmentheti az Értékesítő, így a következő megnyitásra nem kell ezeket újra beállítani. Ha már nincs szükség az elrendezésre, alaphelyzetbe állítható a táblázat.
Lekérdezés típusok
Esemény lekérdezés
Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség az esemény típusa. ügyfél, projekt és esemény tárgya oszlopok navigálhatók.
Kapcsolódó témakörök: Tervező
Kapcsolattartó lekérdezés
CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a címkék.
Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek
Költség lekérdezés
Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a költség státusza. Költség összesítés devizánként látható, utazási költség km-ben.
Kapcsolódó témakörök: Költségek
Mobilhívás lekérdezés
Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket.
Projekt lekérdezés
Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a projekttípus és állapot.
A lekérdezésben látható a projektekre kalkulált árrés összege devizával együtt, valamint a lekérdezés táblázata felett látható a Szűrt tételszámra vetített kalkulált árrés összegző rész is.
Kapcsolódó témakörök: Projektek
Ügyfél lekérdezés
CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Ügyfélnév és utolsó lezárt esemény oszlopok navigálhatók. Az Ügyfél típusú lekérdezésben a felvett ügyfélcímkékre is lehet szűrni, a lekérdezés eredménytáblázatában az Ügyfélcímkék oszlopban jelennek meg a szűrt címkék.
A lekérdezésben látható és exportálható az ügyfél összes elérhetősége (pl. e-mail cím, mobiltelefonszám, telefonszám, fax szám, egyéb), melyet az ügyfél adatlapján az elérhetőség résznél megadtak.
Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek
Feljegyzés lekérdezés
CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket.
Feljegyzés típusú lekérdezés létrehozásakor, szerkesztésekor a CRM Modulvezető az alábbi szűrési feltételeket állíthatja be:
- ügyfél értékesítő;
- projekt értékesítő;
- feljegyzést készítő;
- állapot (projekt aktuális állapota);
- periódus (dátumszűrés a feljegyzés létrehozási időpontjára vonatkozóan);
A Feljegyzés típusú lekérdezést a CRM Modulvezető a Publikus lekérdezés kapcsolóval publikussá teheti a többi CRM Modulvezető számára.
Ne feledje: abban az esetben, ha a feljegyzést ügyfélhez rögzítették, a táblázat adott sorában a projektek adataira vonatkozó cellák üresek. Amennyiben Állapotra szűrt lekérdezést hoz létre, az ügyfelekhez rendelt feljegyzések sorai nem fognak listázódni.