Kihagyás

Lekérdezések

A Lekérdezések menü alatt kimutatásokat hozhat létre előre meghatározott típusok alapján (Esemény, Költség, Mobilhívás, Projekt). CRM Silver vagy CRM Gold előfizetésben érhető el a funkció. Ne feledje: Mobiltelefonon belépve az Europroof Start CRM moduljában ez a menü nem elérhető!

Csak CRM Modulvezető tud kapcsolattartó, ügyfél és feljegyzés típusú lekérdezést létrehozni.

Ne feledje: Ha a CRM Modulvezető jogát módosítják CRM Értékesítőre, akkor a korábban modulvezetőként létrehozott, csak modulvezetőként látható lekérdezéseit a rendszer törölni fogja.

Láthatóságot állíthat a publikus kapcsolóval, ha aktív a kapcsoló akkor mindenki látni fogja az adott lekérdezést.

A lekérdezéseket megjelölheti kedvencnek a csillagra kattintva, így ezek a lista elejére kerülnek.

Saját lekérdezés szerkeszthető és törölhető is. Mindegyik típusú lekérdezés exportálható xlsx formátumban.

A táblázaton beállított szűréseket, oszlop elrejtéseket, oszlop sorrendjének a cseréjét elmentheti az Értékesítő, így a következő megnyitásra nem kell ezeket újra beállítani. Ha már nincs szükség az elrendezésre, alaphelyzetbe állítható a táblázat.

Reports

Lekérdezés típusok

Esemény lekérdezés

Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség az esemény típusa. ügyfél, projekt és esemény tárgya oszlopok navigálhatók.

Kapcsolódó témakörök: Tervező

Kapcsolattartó lekérdezés

CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a címkék.

Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek

Költség lekérdezés

Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a költség státusza. Költség összesítés devizánként látható, utazási költség km-ben.

Kapcsolódó témakörök: Költségek

Mobilhívás lekérdezés

Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket.

Projekt lekérdezés

Értékesítő és CRM Modulvezető egyaránt hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Létrehozásnál további szűrési lehetőség a projekttípus és állapot.

A lekérdezésben látható a projektekre kalkulált árrés összege devizával együtt, valamint a lekérdezés táblázata felett látható a Szűrt tételszámra vetített kalkulált árrés összegző rész is.

Kapcsolódó témakörök: Projektek

Ügyfél lekérdezés

CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket. Ügyfélnév és utolsó lezárt esemény oszlopok navigálhatók. Az Ügyfél típusú lekérdezésben a felvett ügyfélcímkékre is lehet szűrni, a lekérdezés eredménytáblázatában az Ügyfélcímkék oszlopban jelennek meg a szűrt címkék.

A lekérdezésben látható és exportálható az ügyfél összes elérhetősége (pl. e-mail cím, mobiltelefonszám, telefonszám, fax szám, egyéb), melyet az ügyfél adatlapján az elérhetőség résznél megadtak.

Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek

Feljegyzés lekérdezés

CRM Modulvezető hozhat létre ilyen típusú lekérdezéseket.

Feljegyzés típusú lekérdezés létrehozásakor, szerkesztésekor a CRM Modulvezető az alábbi szűrési feltételeket állíthatja be:

  • ügyfél értékesítő;
  • projekt értékesítő;
  • feljegyzést készítő;
  • állapot (projekt aktuális állapota);
  • periódus (dátumszűrés a feljegyzés létrehozási időpontjára vonatkozóan);

A Feljegyzés típusú lekérdezést a CRM Modulvezető a Publikus lekérdezés kapcsolóval publikussá teheti a többi CRM Modulvezető számára.

"Feljegyzés típusú lekérdezés létrehozása"

Ne feledje: abban az esetben, ha a feljegyzést ügyfélhez rögzítették, a táblázat adott sorában a projektek adataira vonatkozó cellák üresek. Amennyiben Állapotra szűrt lekérdezést hoz létre, az ügyfelekhez rendelt feljegyzések sorai nem fognak listázódni.

Kapcsolódó témakörök: Ügyfelek, Projektek