Kötegelt fájfeltöltés
Gold modulszint esetében a HR Asszisztens és a HR Modulvezető A funkció segítségével több - akár különböző típusú - fájlt tud a munkatársakhoz feltölteni egy munkafolyamaton belül. A feltöltött fájlok munkatársakhoz való automatikus társításához a fájlok neveinek tartalmaznia kell az adott dolgozó adóazonosítóját.
A folyamat lépései:
- A fájlok feltöltése
Az űrlapon a Tallózás gombra kattintva, a fájlkezelő panelen a feltölteni kívánt fájlokat nyithatja meg tömegesen vagy egyesével. Többszöri tallózás is megengedett.
Az űrlapon a már feltöltött, de még munkatársakhoz nem társított fájlok egyesével törölhetők a fájlok után látható x gombra kattintva.
Ne feledje: a feltölthető fájlok maximális mérete nem lépheti túl a beállított értéket. Ezt az Előfizetés adminisztrátora tudja beállítani a Rendszerszintű beállítások > Beállítások menüben. A fájlok a dokumentumok feltöltésekor megszokott típusúak lehetnek.
A feltöltést követően a fájlok szortírozása a Munkatárshoz társítás gombra való kattintással indítható.
- A fájlok szortírozása
A HR Asszisztens és a HR Modulvezető láthatja a Fájlok munkatárshoz társítása űrlapon, hogy hány darab feltölteni kívánt dokumentum van a rendszerben, illetve, hogy a rendszer a fájlok nevében található adóazonosító vizsgálatakor hány dokumentumot társított automatikusan.
Az adóazonosító szerinti társítás lehetséges eredményei:
- Abban az esetben, ha a rendszer sikeresen társította a fájlt az egyik munkatárshoz, akkor a fájl mellett látható lesz a HR Dolgozó neve.
- Amennyiben nem tudta a rendszer egyik munkatárshoz sem társítani a fájlt, akkor egy info ikon jelenik meg a fájl neve mellett, valamint a Dolgozó lenyíló lista üres lesz.
- Amennyiben a rendszer több munkatárshoz tudná társítani a fájlt, akkor egy info ikon jelenik meg a fájl neve mellett, valamint a Dolgozó lenyíló lista üres lesz.
A rendszer által automatikusan társított Dolgozó módosítható. A fájl letölthető a nevére kattintva, valamint a sorában a kuka ikonra kattintva törölhető.
- Dokumentumok testreszabása tömegesen
Globálisan, azaz az összes fájlra vonatkozóan beállítható:
- a dokumentum neve;
- címke;
- kézbesítendő legyen-e;
- aláírandó legyen-e;
Utóbbi kettő beállításakor megadható az Átvétel vagy Aláírás határideje is.
A kötegelt fájlfeltöltés a Mentés gombra kattintással véglegesíthető, ekkor a rendszer minden társított munkatárshoz menti a hozzá tartozó dokumentumot. Az így feltöltött dokumentumok kezelése megegyezik a rendszerben megszokottal, lásd Kézbesítendő dokumentumok, Digitálisan aláírandó dokumentumok fejezetek.
A Mégse gombra kattintással a teljes kötegelt fájlfeltöltés és szortírozás folyamat megszakítható, majd újrakezdhető.