Szervezeti egység kialakítása
A Szervezeti egységek menüben alakíthatja ki, illetve módosíthatja az Ön cége szervezeti egységeit a Lista nézetben.. Az itt létrehozott szervezeti egységeket tudja majd kiválasztani a HR Asszisztens vagy a HR Modulvezető a Munkatársak menü, Foglalkoztatási adatok fülön a HR Dolgozó Foglalkoztatási adatának szerkesztésekor.
Fa nézetben a szervezeti egységek hierarchiáját tekintheti át.
A szervezeti egység létrehozásakor/módosításakor az alábbi adatok rögzíthetők:
- Szervezeti egység neve (kötelező);
- Felettes szervezeti egység (megjegyzés: létező szervezeti egységek közül választható, de nem kötelező);
- Szervezeti egység vezető;
- Megjegyzés;
- Munkavégzés (Lenyíló listából választható értékek: A szervezeti egység a cégszintű beállítás szerint dolgozik/A szervezeti egység általános munkarendben dolgozik/A szervezeti egység kötetlen munkarendben dolgozik/A szervezeti munkaidőkeret szerint dolgozik).
A már létrehozott szervezeti egységét szerkesztheti az adott egység sorában található hárompontos menüből indítva. Törölni csak azt tudja, amelyik nem felettes szervezeti egység).
A következő alfejezetben a munkarend beállítását a munkaidőkeret szerinti munkarend példáján mutatjuk be.
Munkaidőkeret szerinti munkarend beállítása
Silver és Gold szintű előfizetéssel a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető új szervezeti egység felvételekor vagy meglévő szerkesztésekor kiválaszthatja, hogy a szervezeti egységnél a munkarend: A szervezeti egység munkaidőkeret szerint dolgozik, majd a következő adatokat adhatja meg:
Opcionálisan (nem kötelezően) megadhatja a következő adatokat:
- Munkaidő kezdete;
- Munkaidő vége;
- Munkaközi szünet kezdete;
-
Munkaközi szünet vége.
-
mekkora időintervallumra vonatkozik a munkaidőkeret;
- mi az intervallum mérőszáma (heti, havi);
- mennyi a napi átlagos munkaóra (akkor számolódik, ha a fenti opcionális adatokat kitöltötte);
Munkaidőkeret szerinti munkavégzés esetében a Jelenléti ív feltöltése munkarend szerinti alapértékkel kapcsoló nem állítható.
A Hétvége pihenőnapnak számít kikapcsolásával beállítható, hogy a HR Asszisztens vagy HR Modulvezető vehet fel a munkaidőkeret szerinti munkavégzésben HR Dolgozó számára pihenőnapot (mint távollétet).
Kapcsolódó témakörök: Foglalkoztatási adatok rögzítése