Előfizetés adatai
A regisztrációt követően az előfizetés adatainak megadásakor a rendszer ellenőrzi a megadott adószám foglaltságát az Europroof Start admin adatbázisában. Amennyiben a megadott adószám már foglalt, értesítést kap róla a felhasználó (e-mailben is).
Cégadatok kezelése
A felületen megtekintheti és módosíthatja az előfizetés regisztrációja során megadott cégadatokat, illetve felveheti a cég pénzügyi és technikai kapcsolattartójának adatait.
Az adatok módosítását a Szerkesztés gombra kattintva kezdeményezheti.
Amennyiben a cég több telephellyel rendelkezik, azokat a Telephelyek fülre kattintva kezelheti.
Kapcsolódó témakörök: Telephelyek
Előfizetés törlése
Az előfizetés törlése az Előfizetés adatai fülről, az Előfizetés törlése gombbal kezdeményezhető.
Előfizetés adminisztrátora nem tudja törölni az előfizetést amíg Adatmentés folyamatban van.
A megerősítő ablakban meg kell adnia az előfizetés subdomainjének nevét.
Kapcsolódó témakörök: Adatmentés
Fizetési lehetőségek beállítása
Az előfizetési díj rendezéséhez lehetősége van az OTP Bank Simple Pay szolgáltatásában ismétlődő fizetéses kártyaregisztrációra, illetve választhatja az egyszeri fizetést is. Az ismétlődő fizetéses kártyaregisztráció esetén megadhatja, hogy hány kifizetést, maximum milyen összeghatárig kíván engedélyezni.
A Euproof Start előzetésének Pénzügyi kapcsolattartója e-mailt kap a bankszámlájáról indítandó terhelésről 5 nappal azelőtt, hogy a Simple Pay a rendszeres levonást az aktuális hónapban kezdeményezné az Euproof Start rendszerében a havidíj levonása miatt.
A kártya regisztrációját vagy az egyszeri fizetést a Fizetés az OTP Simple Pay használatával gombra kattintva indíthatja el.
A kártyaregisztrációt vagy az esedékes havidíj megfizetését csak a Fizetési tájékoztató, adott esetben az Ismétlődő bankkártyás fizetésre vonatkozó nyilatkozat, valamint az Adattovábbítási nyilatkozat elolvasása és elfogadása után indíthatja el. A tranzakció végeztével tájékoztatást kap annak eredményéről.
Kiállított számláit a Számlatörténet fülön tekintheti meg és töltheti le.
Kapcsolódó témakörök: Számlatörténet
Aktív modulok
A felület áttekintést nyújt az előfizetésében szereplő aktív modulokról:
- Az aktív modul kártyáján kiemelve láthatja a modul használatáért aktuálisan fizetendő díjat.
- A kártyán a modulok csomagszintű alapára, a csomagban ingyenesen elérhető felhasználók száma, valamint a további felhasználók hozzáadásának költsége tájékoztató adatként szolgál.
- A Jelenlegi felhasználók száma a modulba meghívott felhasználók aktuális létszámát jelenti.
A Modulbeállítások gomb segítségével konfigurálhatja az aktív modult.
Kapcsolódó témakörök: Információk, Modulbeállítások
További elérhető modulok
A listában a még elő nem fizetett, de elérhető modulok jelennek meg. Ez az áttekintő nézet röviden ismerteti az egyes modulok célját. A Részletek gombra kattintva bővebben tájékozódhat egy adott modulról és aktiválhatja azt.
Információk, Modulbeállítások
Az Információk felületen az adott modul részletes leírását olvashatja. Ez a felület a További elérhető modulok egyes kártyáin a Részletek gombra kattintva érhető el.
A Bekapcsolás gombra vagy a Beállítások fülre kattintva - a Modulszint kiválasztása után a Modulszint beállítása gomb megnyomásával- aktiválhatja a modult, illetve módosíthatja a már létező modulelőfizetés szintjét, és szabályozhatja a felhasználók hozzáférését a modulhoz, elvégezheti a jogosultságok beállítását is. A modulhoz való hozzáférést módosíthatja a Felhasználók kezelése menüpontban is, valamint az adott modulban a Beállítások > Felhasználók menüben is.
Ne feledje: Új modul bekapcsolásakor a modul automatikusan GOLD szintet kap, a felhasználó pedig aki beállította, automatikusan vezetőként fog benne szerepelni.
Az Europroof Start rendszerben elérhető modulokról és a hozzájuk tartozó modulszintekről bővebben a start.europroof.hu weboldalunkon tájékozódhat.
A modul aktiválása akkor történik meg, ha kiválasztja a kívánt előfizetési szintet (a különböző szintek különböző funkciók elérését teszik lehetővé), majd a Modul beállítása gombra kattint. Ezt követően megkezdheti a felhasználók hozzárendelését. Kezdje el begépelni egy regisztrált felhasználó nevét vagy e-mail-címét a keresőmezőbe, majd a felajánlott találatokból az Enter billentyű lenyomásával válassza ki a kívánt felhasználót.
Ne feledje, minden modulhoz javasolt beállítania egy Modulvezetőt, mert a modulban elérhető beállítások és egyes adminisztratív teendők csak Modulvezetőként érhetők el.
Itt elvégezheti a jogosultságok áttekintését és azok beállítását is. A felhasználó sorában található hárompontos menü segítségére van ehhez.
Ne feledje: A Előfizetés adminisztrátora látja a figyelmeztetést, hogy a modulvezetőként látható lekérdezések törlődni fognak, ha egy CRM Modulvezető jogát CRM Értékesítőre változtatja.
Hozzáférés megszüntetése esetén:
HR-modul: megszűnik a Dolgozó és a felhasználó közötti összerendelés. Az „elvett” felhasználó kikerül a modulból, ahhoz a továbbiakban a felhasználó nem fér hozzá. A hozzáférés megszüntetésével a felhasználóhoz korábban hozzárendelt Dolgozó nem törlődik a modulból, csak ezt követően már nem tartozik hozzá modulon belüli felhasználó.
Ne feledje: A kikerült felhasználó csak a modulból kerül ki, a rendszerből külön kell törölnie az Előfizetés adminisztrátorának a Felhasználók kezelése menüben.
CRM-modul: az „elvett" felhasználó nem fér hozzá a modulhoz. A modulban készített lekérdezései törlésre kerülnek. Azonban a hozzárendelései (pl. ügyfelek, projektek) továbbra is megmaradnak, és azt a CRM Modulvezetők kezelhetik is.
Ezen az oldalon lehetősége van eltávolítani előfizetéséből az adott modult (Modul kikapcsolása gomb). Ekkor a modul nem lesz elérhető senki számára, azonban a tárolt adatok nem vesznek el. Újraaktiválás után a felhasználókat ismételten hozzá kell adnia a modulhoz, és az adatok újból hozzáférhetők lesznek.
Kapcsolódó témakörök: Aktív modulok, További elérhető modulok, Felhasználók kezelése
Alapadatok új regisztrálóknak
A regisztrálást követő első belépéskor az alábbi alapadatokat látja:
HR modul
Beállítások /Alapbeállítások menüben látja a következőket: Végzettségkategóriák kártyán:
- Érettségi;
- Szakirányú végzettség;
- Diploma;
- Egyéb végzettségi dokumentum.
Munkakörök kártyán:
- Felsővezető - FEOR 1210;
- Középvezető - FEOR 1321;
- Alkalmazott - FEOR 4112.
Rendszerszintű beállítások
A Ügyféltörzs beállítások menüben látszódik az összes ország és új ügyfél rögzítésekor azok is kiválaszthatók.
Beállítások menüben a lista kiegészült az EURO-val és az USD-ral.
CRM modul
Az Ügyfélbeállítások menüben:
Ügyfélcsoportok kártyán:
- Kiemelt ügyfelek
Cégtípusok kártyán:
- Magánszemély;
- Egyéni cég;
- Kft.;
- Bt.;
- Kkt.;
- Zrt.;
- Nyrt.;
- Szövetkezet;
- Egyesület;
- Alapítvány;
- Civil társaság;
Iparágak kártyán:
- Ipar;
- Kereskedelem;
- Szolgáltatás;
- Mezőgazdaság.
Kapcsolattartók címkéi kártyán:
Rendezvényre hívható
Projekttípusok menüben:
- Értékesítési projekt;
- Szolgáltatási projekt;
- Gyártási projekt.
Projekttípusokhoz alapértelmezetten projektstátusz kategóriák is vannak rendelve.
Egyéb projektbeállítások menüben:
Belső projektazonosító előtag: * PRO
Projektstátusz kategóriák:
- Kapcsolatfelvétel;
- Egyeztetés;
- Árajánlat készítés;
- Kivitelezés;
- Lezárás.
Feladattípusok menüben:
Feladat kategóriák:
- Belső találkozó;
- Hívás;
- Feladat;
- Találkozó.
Feladat típusok:
-
Hívás;
-
TODO.